تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ ایثار و شهادت بار کهنگی به خود نمی گیرد/ برگزاری عصر شعر«چله فاتحان» در زنجان

ساعت: 14:15 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451156

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می شود.

وی از اجرای عصر شعر«چله فاتحان» با حضور شعرای آئینی در زنجان خبر داد و گفت: تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از اهداف این عصر شعر است.

این مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نهضت دیدار با خانواده شهدا به عنوان یکی از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید استان در این ایام اجرایی می شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه ، از خانواده های معظم سه هزار شهید استان زنجان دیدار می شود.

کاظمی با اشاره به برنامه دیدار با آزادگان و پیشگامان انقلاب در این ایام، بیان داشت: برنامه  پایش سلامت جانبازان بالای 40 درصد از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی، یادواره شهدا در هر شهرستان، شهر و بخش از جمله برنامه‌ های شاخص در این ایام محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت:ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ ایثار و شهادت بار کهنگی به خود نمی گیرد/ برگزاری عصر شعر«چله فاتحان» در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..