تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

ساعت: 14:25 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451137

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و نیز ارتباط با کشورهای همسایه را می توان از جمله مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب در آذربایجان غربی عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئله امنیت در استان اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب «امنیت» است، امنیتی که به واسطه رشادت ‌های رزمندگان و خون شهدا چه در ابتدای انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به واسطه مدافعان حرم ایجاد شده است.

وی افزود: در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با وجود رشادت های دلیرمردان میهن اسلامی شاهد عشق ورزی جوانان به دفاع از خاک بوده و با وجود گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی همچنان در شهادت باز بوده و شاهد برقراری امنیت در جای جای استان توسط سربازان غیورمان هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تاکید کرد: توسعه راههای استان و به صدا در آمدن سوت قطار، آبادانی روستاها از بابت اجرای پروژه های آب رسانی و گازرسانی، توسعه کشاورزی و محصولات کشاورزی، افزوده شدن واحدهای تولیدی و نیز افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه و آذربایجان از جمله ملموس ترین دستاوردهای انقلاب است.

بهادری با تاکید بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب به مردم، ابراز کرد: بیان دستاوردهای انقلاب به مردم ضرورت دارد هرچند مردم خودشان می بینند و برخی موضوعات چیزی نیست که چندان نیاز به تشریح داشته باشد به عنوان مثال پروژه های مواصلاتی و قطار که موجب تسریع و سهولت در رفت و آمد مردم استان شده است.

وی ارتباط با کشورهای همسایه در عرصه سیاسی را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و افزود: برگزاری هرچه قدرتمند و حضور فعال و مشارکت آگاهانه در جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر این است که با وجود چهل سال گذر از پیروزی انقلاب مردم ما همچنان حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و حق دخالت دشمنان در کشور را نمی دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در طول این ۴۰ سال برای نابودی نظام و انقلاب، بیان کرد: دشمنان از هیچ کاری برای فروپاشی و سقوط نظام و انقلاب اسلامی دریغ نمی کنند اما تلاش و حمایت ۴۰ ساله مردم در پیشگیری از این هدف با فداکاری ‌ها و جانفشانی های جان و مالشان نشان از شکست دشمن در رسیدن به این هدف دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..