تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب آماده بهره برداری است

ساعت: 14:25 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451065

فرماندار میاندوآب گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۸۵ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی، و کشاورزی در این شهرستان برای بهره برداری آماده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی قهرمانی امروز در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میاندوآب، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها ۹۵۷ میلیارد و ‌۱۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار میاندوآب، افزود: این پروژه ها شامل ۵۸ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۷۶۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و ۱۰ پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال با اشتغال زایی ۶۶ نفر است.

وی، به افتتاح طرح های عمرانی روستایی نیز اشاره کرد و گفت:به مناسبت این ایام ۱۷ پروژه دهیاری شامل ساختمان دهیاری، جدول گذاری و آسفالت معابر و سایر طرح های عمرانی در روستاهای تابعه شهرستان با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

قهرمانی، به اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت این ایام نیز اشاره و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در میاندوآب اجرا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب آماده بهره برداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..