تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آهسته قیمت طلا در بازار/ سکه 4 میلیون و 100 هزار تومان

ساعت: 16:54 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451241

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد؛

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر گرم طلا از 330 هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد 45 هزار تومانی در هر گرم به 375 هزار تومان رسید؛ گفت: در حال حاضر قیمت‌ها آرام آرام در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با بلاغ، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: در بازار امروز هر گرم طلا به 375 هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت هر گرم طلا از 330 هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد 45 هزار تومانی در هر گرم به 375 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر مثقال طلا از 1600 تومان هم عبور کرد؛ خاطرنشان کرد: یک زمان قیمت طلا به‌صورت آنی و در اثر یک عامل غیرمتقربه بالا می‌رود که طبیعتا پس از مدت کوتاهی و بلافاصله پس از رفع مشکل به‌وجود آمده، قیمت به روال قبلی باز می‌گردد.

این فعال صنفی بازار طلا تصریح کرد: اما در حال حاضر قیمت‌ها آرام آرام و به‌صورت خرچنگی در حال افزایش است و طی یکی دوهفته اخیر شاهد افزایش 45 هزار تومانی هر گرم طلا بوده‌ایم که با این شرایط، به نظر می‌رسد روند صعودی طلا در پیش باشد و در این چنین شرایطی، پایین آمدن قیمت، سخت می‌شود.

نصیری در پایان قیمت امروز سکه امامی را 4 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت امروز نیم سکه دو میلیون و 200 هزار و ربع سکه یک میلیون و 270 هزار تومان در معاملات رقم خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آهسته قیمت طلا در بازار/ سکه 4 میلیون و 100 هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..