تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت طرح‌های اشتغال روستایی گالیکش آغاز شد / با خاطیان برخورد قانونی می‌شود

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1397/11/01 شناسه خبر: 1451183

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش از اجرایی شدن نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسین روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح شهرستان شروع‌شده و با نظارت مستمر و دقیق از انحراف احتمالی درروند این برنامه پیشگیری خواهد شد.

وی بر اهمیت و حساسیت موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و لزوم بررسی و نظارت بر اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

روانبخش افزود: نظارت مستمر بر اجرای درست منابع و تسهیلات اختصاص داده به پروژه‌ها در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار دارد و در صورت مشاهده انحراف، با خاطیان طبق آیین‌نامه اجرایی این طرح برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته وی تاکنون کارشناسان بیش از یک‌صد طرح روستایی و مشاغل خانگی و رصد اشتغال را به‌صورت 3 جانبه مورد بازدید و راستی آزمایی قراردادند و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری کلیه طرح‌های روستایی راستی آزمایی خواهند شد.

رئیس اداره تعاون گالیکش گفت: تعداد 300 پرونده به مبلغ 153 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر با اشتغال 360 نفر دریافت کردند که در این طرح بررسی می‌شوند.

وی افزود: همچنین تعداد 94 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند که از این تعداد 46 پرونده تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت طرح‌های اشتغال روستایی گالیکش آغاز شد / با خاطیان برخورد قانونی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..