تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش رضایت مشتریان، اولویت اصلی کنونی مخابرات

مدیرعامل جدید مخابرات ایران پس از عملکرد نامطلوب این شرکت طی سال‌های گذشته، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را اولویت اصلی کنونی خود عنوان کرد.

صبح امروز و در جریان نشست خبری مدیرعامل و معاونین شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید صدری در کنار ارایه‌ی گزارش عملکرد سال گذشته‌ی این شرکت، از اهداف اصلی خود نیز خبر داد. بخش بزرگی از گزارش، به بخش امور مشتریان تعلق داشت. جایی که به‌گفته‌ی مدیرعامل مخابرات ایران، عملکرد این شرکت طی سال‌های گذشته در این بخش مثبت نبوده و کاربران حوزه‌ی دیتا و اینترنت این شرکت، رضایت چندانی از سرویس و خدمات خود نداشتند.

مقالات مرتبط:

مجید صدری با اشاره به مشکلات پیشین مخابرات، مهم‌ترین هدف کنونی این سازمان را ارایه‌ی خدمات و سرویس مطلوب به کاربران عنوان کرد تا با جلب رضایت آن‌ها، سهم و نفوذ خود در بازار را افزایش دهند. یکی از مواردی که در همین راستا انجام شده است، کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات از سامانه‌ی ۲۰۲۰ است. به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات پیش‌تر کاربران تا حتی ۴۰ دقیقه باید در انتظار اتصال به اپراتور برای اعلام مشکلات خود می‌بودند؛ در حالی که با اقدامات انجام گرفته، این زمان اکنون به میانگین ۲ تا ۳ دقیقه رسیده است. البته هدف مخابرات ایران کاهش این زمان به حداکثر یک دقیقه است. 

یکی دیگر از مواردی که منجر به آزردگی خاطر کاربران می‌شود، روند پیچیده امور مخابرات و الزام به انجام بسیاری از موارد به‌صورت حضوری است؛ جایی که کاربران به‌عنوان مثال برای ثبت‌نام یا تغییر مالکیت نیاز به طی روندی طولانی و خسته‌کننده دارند. مجید صدری با اشاره به وجود این مشکل، از تلاش مخابرات برای ساده‌سازی فرایند‌ها در کنار همکاری با برخی استارتاپ‌ها برای ارایه‌ی خدمات غیرحضوری خبر داد. امکان پرداخت هزینه‌ی خدمات از تمامی بانک‌ها در کنار سرویس‌هایی مانند آپ و ۷۸۰، دیگر تغییری بوده است که مخابرات با انجام آن سعی بر ساده‌سازی روند دریافت خدمات و افزایش رضایت مشتریان داشته است. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه از همکاری با سرویس‌های داخلی برای ارایه‌ی ترافیک اینترنت ارزان‌قیمت یا رایگان خبر داد. پیام‌رسان‌های گپ، آی‌گپ و سرویش، روبیکا و سرویس تماشای فیلم فیلیمو، از مواردی هستند که کاربران دیتا مخابرات می‌توانند با هزینه‌ی بسیار کمتر نسبت به سایر اپراتور‌های اینترنتی، از آن‌ها بهره ببرند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش رضایت مشتریان، اولویت اصلی کنونی مخابرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..