تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود یکسال «شیران» ۷۶۴ریال محاسبه شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ برای هرسهم ۷۶۴ ریال سود اعلام کرد.

این شرکت در فعالیت یکساله خود سود عملیاتی را ۳هزار و ۲۲۲میلیارد ریال و سود خالص را سه هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال منتشر کرد.

«شیران» در یکسال ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ تن از محصولات خود را در بازار داخلی فروخته است که ارزش آن به ۵ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال بود همچنین ۶۴ هزار و ۱۳۲ تن از محصولات تولید شده را با ارزش ۴ هزار و ۳۵ میلیارد ریال از کشور صادر کرده است. نرخ فروش داخلی محصولات شرکت تابعی از نرخ مواد اولیه (برش نفت سفید و بنزن) است که پیش بینی می شود نسبت به میانگین بهای هر واحد فروش محصول در سال ۱۳۹۷ حدود ۴۰ درصد افزایش یابد.

«شیران» اعلام کرده است که در سال مالی۱۳۹۷ تولید محصول LAB معادل ۱۱۸ هزار تن بوده که با افزایش ۵۶درصدی ظرفیت اسمی شرکت همراه شده است.

لازم به ذکر است؛ این شرکت در تشریح طرح توسعه دوم مجتمع تولید LAB (اصفهان) اعلام کرده است این طرح توسعه برای افزایش ظرفیت تولید به ۲۲۰ هزارتن LAB در سال است که تا پایان دوره مالی مورد بررسی ۳۰ درصد پیشرفت داشته و پیش بینی می شود در ۳۰ آذر ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود یکسال «شیران» ۷۶۴ریال محاسبه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..