تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشن بختک تولید شد

انیمیشن به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان اظهار داشت: مجموعه انیمیشن طنز بختک با موضوع چالشهای آشنایی با فضای مجازی در یک خانواده سنتی روستایی، ظرف مدت یک سال و نیم به تولید رسیده است.

وی افزود: مجموعه انیمیشن، بختک داستان بهادر نامدار، همسر و دو فرزندش، عمه خانم و همچنین دو حیوان اهلی یعنی گاو و الاغشان است که از قضا این دو نیز در داستانها نقش فعالی ایفا می کنند. مدیر استودیو رضوان تاکید کرد: این مجموعه با آیتم‌هایی کوتاه و قالبی طنز به چالش‌ها و آسیب‌هایی که تکنولوژی‌های نوین برای خانواده‌ها ایجاد می‌کنند پرداخته و سعی در ارائه راهکارهای مناسب برای حل این موضوع نموده است.

دیانتی ادامه داد: فصل اول مجموعه بختک با تکنیک سه بعدی و در ۱۲ آیتم پنج دقیقه‌ای تولید شده و تولید فصل دوم این سریال در حال بررسی است. گفتنی است، بختک به کارگردانی نوروز عباسی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است.

انیمیشن

انیمیشن

انیمیشن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشن بختک تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..