تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر لزوم تلاش خودروسازان برای انجام تعهدات خود

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه سایپا:

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا با اشاره به تعهدات خودروسازان از تعهد ۱۳۲ هزار دستگاهی سایپا به مشتریان و لزوم تلاش مدیریت جدید شرکت در تحویل هر چه سریع‌تر این خودرو‌ها خبر داد.

سایپانیوز نوشت:  فرشاد مقیمی با اشاره به سهم بالای صنعت خودرو در اقتصاد کشور گفت: صنعت خودرو سهم ۲۵ درصدی در اقتصاد صنعتی کشور دارد و اشتغال به بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این صنعت و بیش از ۵۰۰ هزار نفر در صنوف مرتبط با این صنعت، نشان از وظیفه سنگینی دارد که بر دوش همه ما است.

مقیمی افزود: با توجه به این اهمیت، صنعت خودرو همواره یکی از اصلی‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی‌های مقام وزارت بوده است و همه باید کمک کنیم این صنعت بتواند بار دیگر به شرایط گذشته بازگردد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه وضعیت مالی و تعهدات خودروسازان گفت:”یکی از محور‌های اصلی مدنظر ما تأمین نقدینگی لازم برای تولید خودرو است و در این راستا دست‌کم ۴هزار میلیارد تومان به خودروسازان اختصاص می‌یابد که از این مقدار، ۹۵درصد باید به قطعه سازان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر لزوم تلاش خودروسازان برای انجام تعهدات خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..