تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای توهین کرباسچی به مدافعان حرم چه بود؟ + فیلم

دستگیری کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی توسط مقامات قضایی و انتقالش به زندان خبری بود که امروز در رسانه‌ها منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: حکم محکومیت غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در مرجع تجدیدنظر قطعی و در حالی صبح امروز برای اجرای محکومیت، بازداشت شد که علت دستگیری او را اظهارات اخیرش در توهین به مدافعان حرم اعلام کرده بودند.


وی در ایام انتخابات سال ۹۶ در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان، طی سخنانی گفته بود: "غیرت دینی آیا این است که به اسم دفاع از حرم و اینها، این همه دستگاه بی حساب و کتاب (بوجود بیاید). ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه اینجا‌ها صلح برقررا شود، دفاع از مظلوم شود و شیعیان تقویت شوند، اما آیا این کار با پول دادن و اسلحه خریدن و زدن وکشتن انجام می‌شود؟... مگر ما این جوان‌های عزیز را از آب درآوردیم که بگذاریم شهید شوند. ما دلمان می‌سوزد جوان‌هایمان شهید شوند و مردم کشته شوند. "

بعد از این اظهارات کرباسچی علیه مدافعان حرم بود که رئیس دادگستری اصفهان به عنوان مدعی‌العموم علیه وی اعلام جرم کرد و ۲۴ مردادماه امسال احمد خسروی وفا رئیس دادگستری اصفهان اعلام کرد حکم قطعی پرونده غلامحسین کرباسچی در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر و برای اجرا ابلاغ شده است. کرباسچی به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده و پس از آن به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای توهین کرباسچی به مدافعان حرم چه بود؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..