تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفار هرندی: شنبه‌های انقلاب از مصادیق آتش به اختیار است

آیین رونمایی از کتاب دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با عنوان «گلستان انقلاب» دستاورد نشست های «شنبه های انقلاب» روز دوشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام مهدی اندرزگو فرزند شهید علی اندرزگو و برخی از خانواده‌های شهدا در مرکز بسیج صدا وسیما برگزار شد.
محمدحسین صفارهرندی در این آیین اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرموده اند که خود مردم بدون نیاز به حمایت و هدایت نهادهای مربوطه، فعالیت ها را به سرانجام برسانند و فرزندان انقلاب هر آنچه که درست می انگارند انجام دهند که برگزاری شنبه‌های انقلاب از تفاسیر درست این فرموده رهبری است.
وی ضمن تقدیر از برگزار کننده این آیین برای بازنمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور و جهان تصریح کرد: سردار نقدی 40 سال شگفتی سازی، آفرینش و جریان سازی را از طریق برگزاری شنبه های انقلاب تبدیل به «گلستان انقلاب» کرد.
وی افزود: از گلستانی سخن به میان آورده ایم که از عطر او مشام و از میوه‌هایش سیراب شده ایم.
صفار هرندی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی محافظه کار نیست، خاطرنشان کرد: این انقلاب به کشورهای از پا افتاده کمک می کند و نظام ما این قدرت را دارد که برای کشورهای دیگر به عنوان یک الهام بخش و مددکار نقش آفرینی کرده است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اگر در جایی حضور پیدا کردیم به خواست آنها بوده و با استقبال مردمی روبه رو بوده ایم، ما مثل آنها نیستیم که با چراغ خاموش هواپیما بر مرکز خود فرود آییم بلکه یک نماینده ایرانی مانند سردار قاسم سلیمانی با تقاضاهای مردمی و استقبال به کشوری وارد می شود؛ انقلاب اسلامی خود را به دیگران تحمیل نمی کند بلکه عطر آن جهان را پر کرده است.
وی با بیان اینکه هدف گیری غلط مسئولان گاهی ما را دچار مشکل می کند، اظهار داشت: اگر در هر شرایطی به خود و داشته هایمان تکیه کنیم راه حل مناسب برای عبور فراوان خواهیم یافت همانطور که 40 سال گذشته به طور مداوم از موقعیت های سخت عبور کرده ایم.
صفارهرندی در حقانیت انقلاب اسلامی به دو نکته اشاره کرد و گفت: نخست آنکه شدت دشمنی ها به انقلاب کم نظیر است و دوم این گوهر ارزشمند چنان دارای اصالت است که دیگران نتوانستند آن را به دست آورند.
وی افزود: داعش و النصره و گروه‌های دیگر بدل هایی هستند که دیگران می خواستند از روی انقلاب اسلام گرایانه تحت کنترل خود بسازند که ناموفق ماند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی 40 سال است که یارگیری می کند و خارج از گفتمان دینی که جمهوری اسلامی مبتنی بر آن بوده و کسانی که ذات پاکی دارند یار ما می شوند دیپلماسی عمومی ما باری است بر دوش انقلاب، زیرا در این سال ها در این زمینه نه ابزار قوی در اختیار داشته ایم و نه افراد پای کار، بلکه خود پیام چنان ارزشمند است که در جهان پیچیده است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب به انقلابیون محصور نشد بلکه در این سال ها همراه با زایش بوده است؛ امسال 40 سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و می خواهیم 40 سال دوم بیشتر آن ها را پریشان کنیم.
در این مراسم از فرزند شهید اندرزگو از شهدای انقلاب اسلامی، مادر شهیدان خالقی پور از شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده شهید محمدحسین حدادیان از شهدای مبارزه با فتنه و فرقه‌های ضاله تجلیل شد.
کتاب «گلستان انقلاب» محصول و دربردارنده محورها و گزاره‌ها و دستاوردهای 40 نشست با عنوان «شنبه‌های انقلاب» که به منظور پاسداشت 40 سال انقلاب کبیر اسلامی برگزار شد، می باشد.
جنبش مردمی پاسداشت انقلاب اسلامی با هدف تبیین دستاوردها، خدمات و محصولات چهل ساله انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد و در این راستا سه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، تحقیق و پژوهش و اجرایی تشکیل شد تا گزاره‌ها و دستاوردهای انقلاب را جمع آوری و ارائه کند.
اواخر فروردین ماه در منزل شهید خالقی پور برنامه شنبه‌های انقلاب آغاز شد و تاکنون ۴۰ نشست در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف و۲۶ نشست نیز به صورت استانی در همین راستا برگزار شده است.
۲۹۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفار هرندی: شنبه‌های انقلاب از مصادیق آتش به اختیار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..