تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار وحشتناک پرستار شیطان صفت با کودک ۱۰ ماهه! +فیلم

 رفتار وحشتناک پرستار دیوانه با کودک! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده‌ای که به تازگی منتشر شده، بدرفتاری یک پرستار بچه با کودکی ۱۰ ماهه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته در یک منزل مسکونی تهیه شده، نشان می‌دهد این پرستار زن به طرزی وحشتناک با کودک رفتار می‌کند.

در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که این زن در حالی که پاهای کودک را گرفته، او را در هوا آویزان نگه می دارد. سپس در حالی که کودک به شدت گریه می‌کند، او را از کف اتاق برداشته و به روی مبل پرتاب می‌کند. در حالی که کودک از شدت درد گریه می‌کند و فریاد می‌کشد، این زن دوباره به سمت او می‌رود و پس از تکان دادن شدید کودک دوباره او را به صورت معکوس نگه می‌دارد.

این ویدئو روز دوشنبه و در یک منزل مسکونی در "چانگشا"، مرکز استان هونان چین تهیه شد. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین پرستار زن یکی از دوستان خانواده کودک بوده که برای مراقبت از کودک استخدام شده بود. والدین کودک به دلیل اشتغال در کار تمام وقت در بیرون از منزل مجبور به استخدام پرستار برای نگهداری از فرزند خود شده بودند. هنوز از میزان آسیب وارد شده به این کودک گزارشی منتشر نشده است. والدین کودک که تاکنون هویت آنها مشخص نشده، از پلیس خواسته‌اند تا کودک‌آزاری فرزند آنها را مورد بررسی قرار دهد.

این ویدئو که توسط یکی از اقوام خانواده کودک در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده، تاکنون بیش از ۵ میلیون بیننده داشته است. بنا بر ادعای یکی از اقوام خانواده کودک پرستار کودک‌آزار با واسطه قرار دادن یک فرد از آنها خواسته تا با دریافت پول از شکایت خود صرف نظر کنند.

انتهای پیام/

دوربین مدار بسته دست پرستار دیوانه را رو کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار وحشتناک پرستار شیطان صفت با کودک ۱۰ ماهه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..