تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه ابرو‌های پهن و پرپشت داشته باشیم؟

۸۲۲۰۳۱

۵۸۸ بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: زمان ابروهای باریک چند سالی ست فرا رسیده و ابروهای پرپشت و پهن جایگزین آن شده است. این مدل ابروها، که این روزها بر چهره ستاره ها و مدل های مطرح جهان نیز می بینیم، به چهره افراد شخصیت و بعد می دهد. علاوه بر آن، نگهداری از آن نیز بسیار ساده تر از ابروهای باریک است. اگر شما هم دوست دارید که مدل ابروهای خود را با مد روز پیش ببرید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

قبل از هر چیز، شما باید مدل ابرویی را که می خواهید، انتخاب کنید. مدل ابروی شما باید متناسب با فرم صورت تان باشد.  از آنجا که هر فرد فرم صورت خاص خود را دارد، هر مدل ابرویی مناسب شما نمی باشد. اگر مدل ابرویی که انتخاب می کنید با فرم صورت تان هماهنگی نداشته باشد، کل زیبایی تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به عنوان مثال اگر ابروهای نازکی دارید، خیلی دست تان در تغییر فرم آن باز نیست. بر عکس، ابروهای پهن تان را می توانید به مدل های مختلفی حالت دهید. مهم نیست که ابروهایتان چه فرمی دارد، سعی کنید که فرم طبیعی ابروهایتان را حفظ کنید. 

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

اگر صورت بیضی شکلی دارید، ابروهای پهن کمی قوس دار بهترین انتخاب برای شماست اما اگر صورت تان قلبی شکل است، از قوس دادن ابروهایتان خودداری کنید. اگر صورت گردی دارید، باید به ابروهایتان قوس بیشتری دهید تا کمی کشیده تر به نظر رسد. برای این فرم صورت، هم ابروهای پهن و هم باریک گزینه مناسبی ست، البته ما ابروهای پهن را پیشنهاد می دهیم که با فرم گرد صورت تان هماهنگی بیشتری دارد. اگر صورت کشیده ای دارید، ابروهای صاف بدون قوس انتخاب بهتری ست که از کشیدگی صورت تان می کاهد. برای این فرم صورت، ابروهای پهن نیز پیشنهاد می شود.

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

چگونه رنگ ابرو را انتخاب کنیم؟

زمانی که صحبت از رنگ ابرو می شود، شما نه تنها باید رنگ موهایتان را در نظر بگیرید، بلکه باید به رنگ چشم و تن پوست تان نیز دقت کنید. اگر پوست شما تن صورتی دارد، لازم نیست که رنگ ابروهایتان را با رنگ موهایتان ست کنید. بهتر است رنگی بزنید که تن خاکستری دارد.

اگر پوست تان سبزه است، باید قانون عکس را به کار گیرید، بدین معنی که اگر رنگ چشم و موهایتان روشن است، ابروهایتان را چند درجه تیره تر اما اگر رنگ چشم هایتان تیره است، ابروهایتان را 1 تا 2 درجه روشن تر کنید. خانم هایی که موی مشکی دارند تصور می کنند که ابروهایشان هم باید دقیقا هم رنگ موهایشان باشند، در حالی که چنین نیست. رنگ قهوه ای متوسط نسبت به مشکی، انتخاب بهتری خواهد بود.

اگر موهای شما بلوند است و رنگ پوست و رنگ چشم روشنی نیز دارید، رنگ ابروهایتان را با رنگ پایه موهایتان ست کنید. اگر ابروهایتان را خیلی روشن کنید، صورت تان بی روح و خسته به نظر خواهد رسید.

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

چگونه ابروهای نازک را پهن نشان دهیم؟

اگر ابروهای نازکی دارید، برای پهن کردن ابروهایتان باید دقت بیشتری به خرج دهید. یک مداد ابروی نرم بردارید و آن را زیر ابروهایتان بکشید، سپس به کمک سایه ابرو یا همان مداد، داخل ابروهایتان را پر کنید. در آخر هم یک شانه ابرو بردارید و روی ابروهایتان بکشید تا رنگ ها به طور کامل و یکدست پخش شوند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

چگونه ابروهای پهن خود را حالت دهیم؟

ابتدا با موچین دور ابروهایتان را تمییز کنید. سپس یک مداد ابرو بردارید و جاهای خالی ابرویتان را به کمک آن پر کنید. حتی اگر ابروهایتان مشکی بود، از مداد ابروی مشکی یا خیلی تیره خودداری کنید. مداد ابروی قهوه ای متوسط انتخاب خوبی برایتان خواهد بود و ابروهای شما را طبیعی تر نشان می دهد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

چگونه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشیم؟

چگونه ابروهایمان را به طور طبیعی پهن نشان دهیم؟

راههای زیادی برای پهن کردن ابروها وجود دارد: مداد ابرو، سایه ابرو و... اما اگر می خواهید که ابروهایتان حالت طبیعی خود را حفظ کند، بهتر است که از سایه ابرو استفاده کنید. استفاده از آن نه تنها ساده است، بلکه اگر اشتباهی رخ دهد، پاک کردن آن نیز راحت تر خواهد بود. ابتدا سایه ای را پیدا کنید که با رنگ ابروهایتان هماهنگ باشد. سپس یک شت ریمل تمییز بردارید و ابروهایتان را به سمت پایین شانه کنید. در این حالت مشخص می شود که کدام قسمت از ابروهای شما خالی ست. حال زمان آن است که شت را به سایه ابرو آغشته کنید و روی جاهای خالی ابرویتان بکشید. در آخر ابروهایتان را به سمت بالا شانه و سایه ای که زده اید را به کمک شت یکدست کنید.

چگونه با مداد ابرو به ابروهایمان فرم دهیم؟

پهن کردن ابرو با مداد نسبت به سایه ابرو کمی سخت تر است، از این رو شما باید با احتیاط بیشتری از آن برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید. برای این منظور، یک مداد ابروی قهوه ای رنگ بردارید و یک خط پایین ابروهایتان بکشید. سپس به سراغ بالای ابرویتان بروید و فرم ابرویتان را مشخص کنید. لازم نیست که با مداد کل وسط ابروهایتان را پر کنید، تنها کافی ست که خط های کوتاه و نازک را در جاهای خالی ابرویتان بکشید. سپس یک شت بردارید و از خط زیرین ابروهایتان به سمت بالا بکشید تا رنگ ها کاملا محو شوند. از مداد کشیدن در قسمت تاج ابرو نیز خودداری کنید زیرا ظاهری مصنوعی به چهره تان می دهد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

چگونه ابرو‌های پهن و پرپشت داشته باشیم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه ابرو‌های پهن و پرپشت داشته باشیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..