تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین بنچمارک اسنپدراگون 855 در AnTuTu منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از پردازنده‌ی پرچم‌دار آینده کوالکام در سامانه بنچمارک آنتوتو منتشر شده‌ است که خبر از قدرت فراوان آن می‌دهد.

سیستم بنچمارک آنتوتو AnTuTu سال‌ها است که به یکی از محبوب‌ترین سامانه‌ها برای سنجش قدرت گوشی‌های هوشمند امروزی به‌خصوص در حوزه‌ی سخت‌افزار آن‌ها بدل شده‌ است و امکان بررسی و مقایسه‌ی سخت‌افزاری گوشی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

آنتوتو همچنین برای بررسی جدیدترین سخت‌افزارهای پیش‌رو منتظر تولیدکننده‌ها نمی‌ماند و خود نیز برای قدرت‌آزمایی آن‌ها برنامه دارد. در همین راستا، این مجموعه پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام موسوم به اسنپدراگون 855 را با با سایر قطعات سخت‌افزاری مورد نیاز همراه کرده‌ است تا با ساخت گوشی فرضی و گمنام خود، قادر به اجرای تست بنچمارک روی این پردازنده‌ی تازه‌وارد باشد؛ پردازنده‌ای که به‌زودی قلب تپنده‌ی پرچمداران نامداری همچون گلکسی اس 10، ال‌جی G8 و اکسپریا XZ4 خواهد شد.

همان‌طور که در نمودار زیر قابل مشاهده است، این پردازنده‌ی جدید برتری قابل توجهی را نسبت به رقبای خود از جمله Kirin 980 هواوی و برادر پیشین خود یعنی اسنپدراگون 845 کسب کرده‌ است. از سویی دیگر، باتوجه‌به اینکه چندی پیش نیز عنوان شده‌ بود که نسخه‌ی اسنپدراگونی گلکسی اس 10 قوی‌تر از نسخه‌ی اکسینوسی آن است، می‌توان اذعان داشت که اسنپدراگون 855 حتی پرازنده‌ی نسل بعدی سامسونگ را نیز پشت سر خواهدگذاشت.

اسنپدراگون 855 / snapdragon 855

 اما نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی سابقه‌ی بررسی‌های آنتوتو، وجود تفاوت عملکرد اسنپدراگون 845 استفاده‌شده بین دو دستگاه وان پلاس 6T و گوشی ساختگی مجموعه‌ی آنتوتو است. چراکه با نگاهی به جدول فوق درمی‌یابیم که این پردازنده حین استفاده در وان پلاس، عملکرد بهتری نسبت به گوشی ساختگی آنتوتو داشته که این موضوع، نشان‌دهنده‌ی بازدهی بیشتر این پردازنده در یک محصول رسمی و هماهنگ است.

ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی جدید این پردازنده‌ی رده بالا نیز احتمالاً در نسخه‌های رسمی و تولیدی، حتی از ارقام فعلی نیز عملکرد بهتری ارائه دهد. هرچند تا پیش از این نیز خبر سبقت اسنپدراگون 855 از از تراشه A12 یونیک اپل منتشر شده‌ بود.

نظر شما درباره‌ی دستپخت جدید کوالکام چیست؟ آیا پرچم‌داران 2019 اندرویدی با وجود چنین پردازنده‌های قدرتمندی حرف‌های تازه‌ای در بازار و دربرابر امپراتوری اپل خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین بنچمارک اسنپدراگون 855 در AnTuTu منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..