تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تاثیرگذار و عبرت‌ آموز شهید ۱۴ ساله برای مردم ایران +فیلم

 پیام شنیدنی و عبرت آموز شهید 14 ساله برای مردم ایران + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا امینی متولد ۱۳۵۱ در روستای سدکی زابل متولد و پس از ورود به جبهه حق علیه باطل در سال ۱۳۶۷ در حوادث مربوط به درگیری در شلمچه به مقام والای شهادت نائل آمد. به تازگی ویدئویی از دوران رزمندگی وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در حال بیان صحبت‌هایی تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید:تصویر دو شهید هم‌استانی نسل قدیم و جدید در یک قاب!

شهید رضا امینی، بیسیمچی ۱۴ آن دوران، مقابل دوربین ایستاده و صحبت‌هایی بر زبان می‌آورد که انتظار شنیدنش از نوجوانی در آن سن نمی‌رود. سخنانی که بندبند وجود هر شنونده‌ای را می‌لرزاند و هزار و یک پیام عبرت‌آموز در خود نهفته دارد.

شهید رضا امینی در پاسخ به این سؤال که آیا پیامی برای مردم ایران دارد یا نه، می‌گوید: «من کوچکتر از آن هستم که پیامی برای ملت ایران داشته باشم اما  باید راه شهدا را نگه دارم و نگذارم اسلحه آنها بر زمین بیفتد.‌..»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تاثیرگذار و عبرت‌ آموز شهید ۱۴ ساله برای مردم ایران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..