تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن قصد دارد با افراد «بی‌بصیرت» در جامعه دودستگی ایجاد کند

دشمن قصد دارد با افراد «بی‌بصیرت» در جامعه دودستگی ایجاد کندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: انسانی که دلداده اهل بیت (ع) باشد، همه داشته‌های خود را نثار آن‌ها کرده و در مقابل همه جریانات مخالف می‌ایستد.

وی افزود: اگر قرار باشد فردی در حوزه سیاسی با شعار خدمت به مردم به موقعیت برسد و از مردم و همه امکانات نقطه تمرکز اهل بیت (ع) برای ارتقای خود استفاده کند، قطعا این فرد دلداده اهل بیت (ع) نیست.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه استمرار عشق به اهل بیت (ع) در دل انسان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: زمانی این موضوع استمرار می‌یابد که انسان در مقابل همه جریان‌های مخالف بر اهل بیت (ع) بایستد.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به اینکه لازمه عشق به اهل بیت (ع) حضور در مراسم سوگواری و عزاداری ایشان است، بیان کرد: اگر دلی ظرف عشق به اهل بیت (ع) قرار گرفت، مصداق اجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) می‌شود.

وی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا وقتی دل ظرف عشق به اهل بیت (ع) می‌تواند همیشگی باشد و تضمینی به بقای آن وجود دارد؟، اضافه کرد: خیر، تضمینی برای آن وجود ندارد، چراکه برای این موضوع شرایطی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به پایمردی و ایستادگی در این عشق اشاره کرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حضور دشمنان امام علی (ع) در مقابل منزل ایشان گفت: جریانی برای مقابله با پیامبر (ص) بود، پیغمبر براساس حکمت خدا به پیامبری رسید، همواره حکومت الهی به خدا اختصاص پیدا می‌کند و پیفمبری پیامبر اکرم (ص) نیز در این راستا صورت گرفته بود.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: سه تن از افرادی که درخصوص کمک به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در روز حضور جمعیتی که به منزل ایشان آمده و منزل را به آتش کشیدند، نظرات و کار‌های مختلفی را ارائه و انجام داده بودند.

وی اضافه کرد: آخر کار، دو نفر اول تا پایان در کنار امام علی (ع) بودند، اما نفر سوم در مقابل ایشان قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: روزی که دشمنان به منزل امام علی (ع) آمدند، فاطمه زهرا (س) برای گفتمان به پشت درب آمدند، چراکه این موضوع اصلا قصه رقابت سیاسی نبود و این موضوع امروز نیز ادامه دارد، زیرا امروز نیز برخی درخصوص گفتمان الهی و اهل بیت (ع) اطلاعاتی ندارد و آن را درک نمی‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: جریانی که به واسطه حضور جمعیتی بی‌بصیرت در مقابل درب منزل فاطمه (س) و حضرت علی (ع) و هجوم آن‌ها در منزل ایشان ایجاد شد، از یک هزار و ۴۰۰ سال قبل تاکنون نیز ادامه داشته است و امروز نیز دشمن قصد دارد از طریق افراد بی‌بصیرت در جامعه دودستگی ایجاد کند.

انتهای پیام//ه. ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن قصد دارد با افراد «بی‌بصیرت» در جامعه دودستگی ایجاد کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..