تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پر رنگ دختران راگبی باز استان در اردوی تیم ملی

حضور پر رنگ دختران راگبی باز استان در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نیلوفر هروی، سودابه سبحانی، ویدا نریمانی، مهدیه کریمی، زهرا ایما‌حسینی و زهرا راستگو مقدم به‌عنوان ورزشکار و زینب صابری به عنوان کمک‌مربی در این اردو حضور خواهند داشت که در بین استان‌های حاضر در اردوی راگبی بیشترین تعداد به ورزشکاران خراسانی تعلق دارد.


در پایان این مرحله ۱۶ بازیکن به اردوی بعد دعوت خواهند شد و پس از آن تیم ملی راگبی هفت‌نفره بانوان ۱۴ فروردین راهی کشور قطر می‌شود که به احتمال زیاد چندین خراسانی سهمی در تیم ملی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا خواهند داشت.

انتهای پیام// ه.ز

دعوت 7 بانوی راگبی باز خراسانی به اردوی تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پر رنگ دختران راگبی باز استان در اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..