تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Nibu + Update v1.05-PLAZA برای کامپیوتر

بازی Nibu یک اثر استراتژیک زمان واقعی است که در عصر باستانی شرق جریان دارد. شما باید از بین یکی از سه جناح مختلف بازی انتخاب کنید و پایگاه خود را تاسیس کنید. بعد از این کار در برابر انبوهی از دشمنان قرار می گیرید و چالش های مختلفی را در قالب سه سناریو مختلف تجربه خواهید کرد. در بازی Nibu جهان بزرگی از آشوریان را خواهید دید که با فرهنگ خاص خودشان در بازی حضور دارند و ارتش متحد بسیار قدرتمندی به نام Horde را تاسیس کرده اند. این ارتش قبلا بخش بزرگی از ارتش پیروز و دائمی خود را به کل نابود کرده است و حال به عنوان نیروی اساسی این سرزمین شناخته می شود. همه جنگ های بازی به نوعی سرنوشت شما را تعیین می کنند و باید با دستان خودتان ارتش خود را به سمت پیروزی هدایت کنید.

Nibu PC-PLAZA

دانلود-بازی-Nibu

در بازی سبک RTS جذابی را تجربه می کنید که کنترل تمامی واحد و ساختمان سازی را به شما می دهد. انبوه بزرگی از دشمنان در دسته های مختلف حضور دارند و نبردهای بسیار سنگینی را تحویل شما می دهند. این دشمنان به سمت پایگاه شما حمله می کنند و باید مدیریت خاصی روی مهارت و بنای سازه های خود داشته باشید. همه اکونومی سرزمین در دستان شما است و می توانید جنگل ها، مزارع و حتی معادن را تحت کنترل خود داشته باشید.

اقتصاد در بازی حرف اول را می زند و اگر می خواهید قدرتمند باشید، باید روی ساخت شهرهای بزرگ و رفاه کامل برای شهروندان کار کنید. استخدام سرباز هم یکی از راه های دوام اوردن در بازی است و می توانند محافظان خوبی برای شما محسوب شوند. شما برای پیروزی باید روی پایتخت کشور خود تمرکز کنید و از سبک های تاکتیکی متنوعی برای حملات و شکست دشمنان استفاده کنید. تله ها را کار بیاندازید و در این عصر باستانی با سبک مبارزات آشنا شوید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Nibu اسکرین-شات-بازی-Nibu اسکرین-شات-بازی-Nibu اسکرین-شات-بازی-Nibu اسکرین-شات-بازی-Nibu اسکرین-شات-بازی-Nibu info

Nibû is a real-time strategy game set in the ancient near east. Choose between 3 different allied factions, build your base and hold on to the oncoming hordes of the enemies. Be challenged by different 3 different scenarios. War has brought ruin upon the world of the Ashur Union. The allied “Horde” has destroyed a large part of their standing army and is winning decisively. The few battles that decide their fate are in your hands!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, or Windows 10
Processor: Intel Core i3-4340 @ 3.60GHz or AMD Ryzen 5 1600
Graphics: nVidia GTX750 TI , AMD Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Nibu + Update v1.05-PLAZA برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..