تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Son of a Witch v3.7.9 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

همه نگهبانان پادشاه در بازی Son of a Witch حضور دارند و قصد دارند که شما را از هدفتان دور کنند. داستان بازی به گونه ای دنبال می شود که گویی مادر شخصیت اصلی بازی در قلعه زندانی شده است و حال این شما هستید که باید به سراغشان بروید و با انبوهی از هیولاها نبرد کنید. شما راه درازی پیش رو دارید و باید بتوانید که از آیتم های مختلف برای شکست دشمنان استفاده کنید و در محیط های مختلف قدم بگذارید. ظاهرا کسانی هستند که از گابلین ها دزدی می کنند و همین هم باعث عصبانیت و حمله آنا شده است. قلعه محلی است که اتفاقات زیادی در ان جریان دارد و می توانید حتی به صورت کوآپ آن را تجربه کنید. از دوستان خود کمک بخواهید و سعی کنید که اشیایی که گم شده یا مورد سرقت قرار گرفته است را پیدا کنید.

Son of a Witch v3.7.9 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Son-of-a-Witch

وظیفه شما در بازی Son of a Witch پیدا کردن سیاه چال های مختلف و روتینی است که به صورت خطی به آنها خواهید رسید. مبارزه تنها راه شما برای پیشروی است و ۲۴ باس قدرتمند هم در هر مرحله منتظر شما هستند. باید اتاق های جنگ را پیدا کردن و با حل کردن پازل آن ها، به جوایز دست یابید. مکالمات شخصیت های غیرقابل بازی جذاب هستند و در روند داستان بازی تاثیر می گذارند. می توانید از ۲۶ نوع حیوان خانگی هم استفاده کنید و با نوشیدن اسپل های مختلف، قدرت های خود را تقویت کنید. هر سلاحی که دارید برای خودش قابلیت هایی دارد و بسته به نوع حمله شما منحصربه فرد است. آیتم ها در مکان های خاص قرار داردن و لزوما باید به کشف و آزادسازی انها بپردازید. می توانید در بخش انلاین با ۴ نفر بازی کنید و لذت تیراندازی و اکشن سریع را تجربه کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-Son-of-a-Witch اسکرین-شات-Son-of-a-Witch اسکرین-شات-Son-of-a-Witch اسکرین-شات-Son-of-a-Witch اسکرین-شات-Son-of-a-Witch اسکرین-شات-Son-of-a-Witch info

So there we were, minding our own business in the forest. It was kinda idyllic, you know? Peace, happiness, harmony with nature, and OH YEAH, it was extra awesome because, get this, MY MOM IS A WITCH?! Well, I guess TECHnically she is, but she’s more like a Harry Potter witch than a creepy Witch Hazel type, ‘cause bless her heart, she always uses her powers for good. Anyway, she’s the best, but this is also exactly when things went wrong.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or newer
Processor: Core2Duo 1.0 GHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512MB Video RAM, OpenGL 1.1+
DirectX: Version 9.0
Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Son of a Witch v3.7.9 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..