تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارق همام: شاید دوباره با ایران روبه‌رو شویم

۸۲۲۳۷۸

۴۳۸ بازدید

فرهیختگان: دیدار ایران و عراق برگزار شد، اما یک چهره در زمین بیشتر از سایران مورد توجه قرار داشت؛ بازیکنی که هم ایرانی‌ها او را می‌شناختند و هم عراقی‌های هموطنش، از دقیقه یک در زمین مسابقه مقابل تیم ملی ایران قرار گرفت و اتفاقا نمایش خوبی هم داشت، طارق همام ستاره عراقی استقلال بعد از این دیدار، دقایقی با خبرنگار اعزامی «فرهیختگان» به امارات درباره دیدار با ایران و البته شایعه جدایی از استقلال صحبت کرد که متن این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

از بازی ایران و عراق آغاز کنیم؛ چطور بود؟

ایران و عراق هر دو تیم خیلی‌خوبی هستند و بازیکنان مطرح و قابلی در زمین داشتند. در این دیدار ایران قدرت خود را به خوبی به نمایش گذاشت. ما هم تیم دست‌وپا بسته‌ای نبودیم و موفق شدیم در زمین مسابقه این تیم را تحت فشار قرار داده و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

یعنی برای نباختن به زمین رفته بودید؟

اگر برای نباختن به زمین می‌رفتیم، به‌طور قطع شکست می‌خوردیم. هدف‌مان مقابل ایران کسب مساوی نبود، چون می‌دانستیم با صدرنشینی مسیر راحت‌تری تا رسیدن به نیمه‌نهایی در انتظارمان است، اما شرایط بازی طوری پیش رفت که درنهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

چه احساسی داشتی از اینکه در زمین مسابقه مورد توجه همه حاضران در ورزشگاه قرار داشتی. بالاخره تو و رسن به خاطر بازی در لیگ ایران مورد توجه ایرانی‌ها هم قرار گرفته بودید.

این موضوع خیلی برایم خوشایند و جالب بود. هم عراقی‌ها که هموطنانم هستند و هم ایرانی‌ها که به خاطر بازی در استقلال از من شناخت داشتند، در این دیدار من را مورد حمایت و لطف قرار داده و از آنها بابت این موضوع تشکر و قدردانی می‌کنم.

در لحظاتی هم بازی پر زدوخورد دنبال شد و در چند صحنه هم از بازیکنان تیم ملی ایران کتک خوردی!

کتک که نه! بالاخره این طبیعت فوتبال است و هرکسی سعی می‌کند برای تیم ملی کشورش با تعصب و جنگندگی به میدان برود. در این دیدار هم همین اتفاق افتاد و موضوع خاصی نبود که بخواهیم درباره‌اش نگران باشیم.

ایران در دیدار بعدی به عمان خورد و عراق باید با عربستان دیدار کند. فکر می‌کنی این دو تیم بتوانند به مرحله یک‌چهارم برسند؟

ان‌شاءالله. امیدوارم هم ما مقابل عربستان برنده شویم و هم ایران بتواند عمان را در دیدار پیش رو شکست دهد. تقابل دو تیم ایران و عراق در مراحل بعدی حذفی هم می‌تواند جالب توجه باشد.

مدیرعامل استقلال گفته بود بعد از جام باید قبراق و سلامت به این تیم برگردی، درحالی که برخی می‌گویند تو به دنبال جدایی از این تیم هستی و حتی شایعه شد که علاقه‌مندی به لیگ امارات برگردی!

به استقلال علاقه دارم و خیلی خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. استقلال هواداران خوبی دارد و از اینکه برای آنها بازی می‌کنم احساس شعف دارم. در این خصوص صحبت دیگری ندارم و امیدوارم بعد از جام ملت‌ها برای من و استقلال اتفاقات خوبی بیفتد.

از اینکه مقابل بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان یک استقلالی بازی کردی، چه احساسی داشتی؟

این یک بازی ملی و بین‌المللی بود و نه باشگاهی. ما با تیم‌های ملی‌مان مقابل هم بازی کردیم و اصلا نباید به این موارد فکر کرد. همان‌طور که دیدید در پایان بازی هم به سمت بیرانوند رفته و با هم دست دادیم و همدیگر را بغل کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارق همام: شاید دوباره با ایران روبه‌رو شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..