تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷

در حال بروز رسانی ...

****

ساعت 07:00 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷

(جهت مشاهده تصویر با کیفیت بالاتر روی عکس کلیک کنید)

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ + تغییرات

**

ساعت 06:00 مرور وضعیت بازار در روز گذشته (یکشنبه 30 دی 97)

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار دیروز (یکشنبه) به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز شنبه کاهش ۷۰ هزار تومانی داشته است. اما هر گرم طلای ۱۸ عیار کمی افزایش داشته و به ۳۶۹ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح قدیم، اما افزایش داشته و به چهار میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و نیم سکه با قیمت دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت ربع سکه هم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۸۵ هزار تومان شد. هم‌چنین در بازار‌های جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۱ دلار رسیده است.

دلار ثابت ماند

اما نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها که مجوز آن در نیمه نخست امسال ازسوی بانک مرکزی به بانک‌ها داده شد، روز شنبه حدود ۱۱ هزار و ۳۳۰ تومان بود که  دیروز (۳۰ دی) نرخ خرید دلار در بانک‌ها تغییر چندانی نداشت و ۱۱ هزار و ۳۳۴ تومان باقی ماند.
ازسوی دیگر نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز دیروز با ثبات همراه بود؛ به‌طوری‌که قیمت خرید هر یورو در روز شنبه ۱۲ هزار و ۹۲۶ تومان بود و دیروز نیز با همین قیمت از سوی بانک‌ها خریداری می‌شود. بانک‌ها دیروز هر پوند انگلیس را نیز با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۰ تومان می‌خرند.
شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان هم‌چنین می‌توانند ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشور‌ها در صورت کامل بودن مدارک مسافران بفروشند.
نرخ فروش هر یورو مسافرتی در شعب ارزی بانک‌های عامل نیز دیروز ۱۳ هزار و ۲۷۵ تومان است که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی به حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد.
براساس اعلام بانک مرکزی ایران، هم‌چنین تا ساعت ۱۷ دیروز و بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز، نرخ خرید هر دلار آمریکا نسبت به روز شنبه تغییری نداشته و ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ فروش آن هم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود. هم‌چنین نرخ خرید هر یورو ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و نرخ فروش هر اسکناس یورو هم ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

********************************

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ + تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..