تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرم صورت از چه راز‌های شخصیتی خبر می‌دهند؟

شکل صورت، اولین نکته‌ای است که در هنگام تعبیر چهره باید به آن دقت کرد، فرم کلی صورت و شکل هندسی آن برخی ویژگی‌های فردی را لو می‌دهد.

بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آن‌ها تست روانشناسی است؛ این تست‌ها درک شما از زندگی را آشکار می‌سازد و به شما کمک می‌کند تا با شناختی عمیق ارزش‌های ذاتی خود را بشناسید.

در این خبر به سراغ فرم صورت افراد رفته‌ایم؛ شکل صورت، اولین نکته‌ای است که در هنگام تعبیر چهره باید به آن دقت کرد. جالب است بدانید که فرم صورت شخصیت درونی را بر ملا می‌کند، با پاسخ دادن به تست پایین می‌توانید به شخصیت درونی‌تان پی ببرید.


فرم صورت شما چگونه است؟

دراز و کشیده
گرد
مربعی
پهن

فرم صورت از چه راز‌های شخصیتی خبر می‌دهند؟

صورت دراز و کشیده: افرادی که این صورت را دارند معمولا صبر و تحملی بالا دارند و توانایی حل مشکلات در آن‌ها بیشتر است. جذابیت و خوش‌ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آن‌ها معمولا کار‌های خود را نیمه‌تمام رها نمی‌کنند و عادت به انجام امور به شکل تمام و کمال دارند.

صورت مربعی: سخت‌کوش، طرفدار استقلال فردی و فردگرایی، سخت‌کوشی برای دستیابی به آرزوها، زیرکی و فعال بودن از ویژگی‌های این افراد است.

صورت پهن: دانا و مهربان، این‌گونه اشخاص بردبار و مهربان هستند، معمولا افراد درس خوانده و روشنفکر به حساب می‌آیند.

صورت گرد: پرانرژی، این شکل دلالت بر امیدواری، زنده‌دلی و انرژی دارد. این افراد می‌توانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرم صورت از چه راز‌های شخصیتی خبر می‌دهند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..