تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح بازرسی نامحسوس از مراکز معاینه فنی

رستگاری در ملارد:

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: طرح بازدید نامحسوس از مراکز معاینه فنی ابتدای بهمن ماه در شهر تهران و شهرستانهای استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رستگاری گفت: یکی از مهمترین مباحثی که ما در بحث کنترل آلودگی هوا داریم بحث کنترل آلودگی هوا ناشی از منابع متحرک است  و تنها ابزاری که در این زمینه ما داریم بحث انجام معاینه فنی است و در بعضی از بازدیدهایی که  از مراکز معاینه فنی صورت گرفته متاسفانه مشاهده شده است که بعضی از مراکز دقت لازم را در این زمینه ندارند.
وی افزود: در این راستا بر اساس قوانین کارگروه نظارت بر مراکز معاینه فنی، یک تیم از مراکز معاینه فنی بازدید داشتند که این ایرادات شناسایی و به همه مراکز معاینه فنی ابلاغ شده و امروز آخرین مرحله از بازدید این تیم از مراکز معاینه فنی شهرستان های استان تهران می باشد و با توجه به دستور استاندار تهران  در جلسه  دیروز کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شده است بازدید ها از ابتدای بهمن ماه بصورت نامحسوس انجام شود.
معاون پایش و نظارت محیط زیست  استان تهران افزود: در  این طرح کارشناسان به صورت نامحسوس در مراکز حضور خواهند یافت در صورتی که برگه معاینه فنی بر اساس استانداردها صادر نشود، اقدامات قضایی با مراکز معاینه فنی صورت خواهد گرفت.
رستگاری افزود: برای بار اول این مراکز اخطاریه دریافت می‌کند و برای بار دوم لغو  پروانه فعالیت مراکز معاینه فنی صورت خواهد گرفت و همچنین مدیران این مراکز هم براساس قانون هوای پارک مجازات خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح بازرسی نامحسوس از مراکز معاینه فنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..