تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگیری سدها و رودخانه های گلستان طی بارندگی های اخیر

دهقان معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از اواخر وقت ۲۷ دی ماه که بارش‌ها در استان شروع شد و تا اوایل روز شنبه ۲۹ دی ادامه پیدا کرد بیشترین بارش‌ها در رامیان با ۱۵۴ میلیمتر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در منطقه سرمو محمدآباد ۱۲۲ میلیمتر، مینودشت ۹۱ میلیمتر، پارک ملی گلستان ۱۲۰ میلیمتر، تنگراه ۱۰۸ و گالیکش ۱۰۱ میلیمتر بارندگی را شاهد بودیم.

دهقان افزود: براین اساس متوسط بارندگی طی این سه روز ۶۰ میلیمتر در استان بوده است.

وی گفت: بارندگی‌های اخیر باعث شد در رودخانه‌ها روان آب جاری شود و در اثر این بارش‌ها ۱۰ میلیون متر مکعب آب، به ذخایر سد‌های استان افزوده و در حال حاضر ۲۵ درصد حجم مخزن‌ها آبگیری شد.

دهقان گفت: جریان آب رودخانه‌ها درحوزه رود اترک و گرگانرود در حوزه سد وشمگیر ادامه دارد.


وی افزود: در حوزه آب، هنوز در متوسط دراز مدت کاهش آب وجود دارد و لازم است که صرفه جویی آب و بهره برداری در شرایط موجود، در برنامه کار خود داشته باشیم.


انتهای پیام/م

سدها و رودخانه های گلستان طی بارندگی های اخیر آبگیری شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگیری سدها و رودخانه های گلستان طی بارندگی های اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..