تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات بهسازی خانه‌های روستایی با حفظ اصالت

حق بین معاون بازسازی و مسکن روستایی گلستان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: روستاهایِ هدف گردشگری در استان گلستان با حفظ بافت اصیل خود، با مصالح بومی و همکاری روستاییان، بهسازی می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، تا سقف ۲۵ میلیون تومان به واجدان شرایط، در قالب طرح ارائه شده، تسهیلات پرداخت می‌شود که با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله است.

حق بین افزود: همچنین در این راستا، تا سقف ۱۲ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان تسهیلات قرض الحسنه به روستاییان و برای اقشار کم درآمد نیز تا سقف ۸ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضربهسازی در ۲ روستای فارسیان آزادشهرو قلعه قافه مینودشت پایین به طور کامل اجرا شد و روستا‌های پا قلعه رامیان، شاهکوه سفلی گرگان و بنفش تپه بندرگز نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/م

تسهیلات برای حفظ بافت خانه های روستایی پرداخت می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات بهسازی خانه‌های روستایی با حفظ اصالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..