تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصران مرگ کودک گرگانی چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بر اساس اعلام نظر کارشناسی، سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری گرگان به عنوان متولی سرویس بهداشتی پارک کودک ناهاخوران به دلیل ایمن سازی نکردن محوطه این سرویس مانند نصب نکردن درپوش مناسب بر روی دهانه چاه مقصر شناخته شد.

وی افزود: شرکت پیمانکار فضای سبز نیز به علت سهل انگاری و بی مبالاتی در پوشش مناسب دهانه فاضلاب با وجود اطلاع از وجود چاه فاضلاب و همچنین اطلاع رسانی نکردن لازم و به موقع، مقصر شناخته شد.

هاشمیان گفت: این نظر کارشناسی بخشی از قصور در بروز این حادثه را نیز متوجه پدر و مادر این کودک به علت مراقبت نکردن از او برای جلوگیری از قرار گرفتن در محل پرخطر اعلام کرده است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده نظریه کارشناسی به دادگاه اعلام و به طرفین پرونده هم ابلاغ شد.

گفتنی است: یک کودک گرگانی دوم آبان امسال در چاه بدون درپوش فاضلاب پارک جنگلی ناهارخوران گرگان سقوط کرد و جان باخت.

انتهای پیام/م

اعلام مقصران مرگ کودک گرگانی در پارک جنگلی ناهارخوران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصران مرگ کودک گرگانی چه کسانی هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..