تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Alternate DLL Analyzer 1.620 – نرم افزار استخراج توابع DLL

نرم افزار Alternate DLL Analyzer ابزاری است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند نام توابع فایل های DLL را استخراج کنند و بتوانند امکان ذخیره سازی انها در فرمت های مختلف را داشته باشند. می توانید آنها را در یک فابل متنی ذخیره سازی کنید و پارامترهای مختلف را در مورد آنها به صورت خط فرمان داشته باشید. این خط فرمان ها همگی قابل استفاده هستند و مشکلی از بابت آنالیز آنها نخواهید داشت. همگی شما با فایل های DLL آشنا هستید و در این راستا می توانید از رابط کاربری زیبای برنامه استفاده کنید و با فایل های سیستمی DLL را تحلیل کنید. قطعا با این تحلیل ها، کارایی آنها را درک خواهید کرد و می توانید در صورت بروز مشکل آنها را برطرف سازید.

با دانلود Alternate DLL Analyzer خواهید دید که عملکرد فایل های DLL متفاوت است و می توانید چندین ویژگی های آنها را بررسی کنید و به طور همزمان از چندین برنامه در این راستا استفاده کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و می توانید از امکان شماره دهی توابع و همچنین نمایش سرصفحه تصاویر DLL استفاده کنید. اطلاعات فایل ها به صورت مشترک قرار داده شده است و می توانید همه نسخه های DLL یک برنامه را تحلیل کنید و کارایی آنها را بسنجید.

کاور-Alternate-DLL-Analyzer

ویژگی های کلیدی دانلود Alternate DLL Analyzer:

قابلیت استفاده از پارامترهای مختلف فایل های DLL ذخیره سازی به صورت فایل های متنی امکان تحلیل و بررسی فایل های DLL امکان استفاده ار فرمت های مختلف */ ]]> اسکرین-شات-Alternate-DLL-Analyzer اسکرین-شات-Alternate-DLL-Analyzer اسکرین-شات-Alternate-DLL-Analyzer اسکرین-شات-Alternate-DLL-Analyzer info

Alternate DLL Analyzer is an application that enables users to extract the functions names of DLL files and offers them the possibility to store them as text files. The application can also be used with parameters from command line. Alternate DLL Analyzer comes with an user-friendly interface in order to suite all types of users.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows NT 4, 95, 98, Me, 2000, XP, Server 2003, Vista, Server 2008, 7, 8, 8.1, 10

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Alternate DLL Analyzer 1.620 – نرم افزار استخراج توابع DLL»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..