تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه: آمریکا حفاظت از کردهای سوریه را مد نظر دارد

ساعت 24- وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد که برداشت ایالات متحده نسبت به اهمیت حفاظت از کردها بیشتر می‌شود.

به گزارش النشره، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه گفت: درک ایالات متحده نسبت به اهمیت حفاظت از همپیمانان کرد خود حتی با عقب‌نشینی‌ واشنگتن از سوریه بیشتر شده است.

وی گفت: مساله مربوط به لزوم حفاظت از کردها امری است که آمریکایی‌ها آن را مد نظر دارند. کردها بهترین شرکاء در ائتلاف بین المللی بودند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که واشنگتن نیروهای خود را که تعدادشان تقریباً به دو هزار سرباز می‌رسد از سوریه خارج خواهد کرد که این مساله نگرانی را در بین همپیمانان کرد آمریکا که ترکیه آنها را تروریست می‌داند، ایجاد کرده است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه: آمریکا حفاظت از کردهای سوریه را مد نظر دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..