تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: اول قهرمانی، بعد از آن لژیونر شدن!

۸۲۲۳۳۵

۱۷۴۰ بازدید

ورزش سه: علیرضا بیرانوند بعد از کسب برد مقابل عمان که با درخشش او همراه بود مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره این بازی و هم‌چنین شانس زیاد لژیونر شدنش گفت:

به تیم، کادر فنی و مردم عزیزم تبریک می‌گویم. برد خیلی خوب و شیرینی داشتیم و به جمع هشت تیم برتر آسیا رفتیم. خیلی خوشحالم که تیم ملی تا به اینجا هیچ گلی را دریافت نکرده و این سهم کل تیم ملی است. تیم ما بهترین در جام است. ما یکدست و یکدل هستیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. فقط و فقط به دنبال قهرمانی ایران بعد از 45 سال هستم و ان‌شاالله بعد از آن به لژیونر شدن فکر می‌کنم.

گلر تیم ملی ایران در خصوص پنالتی عمان نیز گفت:

پنالتی بد موقعی بود. آن اولین توپی بود که می‌خواست به دست من برخورد کند. من خودم آنالیز می‌کنم و باید کرنرها و ضربات ایستگاهی که ارسال می‌کنند را پیش بینی کنم که کجا فرود می‌آید. خدا را شکر مربی گلر ما قبل از هر بازی آنالیز دقیقی از حریف می‌دهد. به خصوص حالا که در مرحله حذفی هستیم و پنالتی‌ها مهم است. سردار در تصمیم من کمک کرد. من تصمیم داشتم به سمت راست بپرم و سردار هم تقریبا تصمیم را 100 درصد کرد.

بیرانوند: اول قهرمانی، بعد از آن لژیونر شدن!

بیرانوند در مورد مهار دو توپ دیگر گفت:

بله یک صحنه دیگر هم یک شوت خیلی بد زد مهاجم عمان که شوت خطرناکی بود و خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم و امیدوارم بتوانیم بعد از ۴۳ سال قهرمان شویم. عمان تیم خیلی خوبی بود و اگر گل می‌زدند کار سخت می‌شد.

وی در مورد اینکه آیا حواشی مثل صحبت‌هایی که بیان می‌شود کی‌روش باید برود به گوش اعضای تیم در اردو می‌رسد، گفت:

خیر این مسائل را دنبال نمی‌کنم. تمرکز ما فقط روی بازی است و از هیچ چیزی خبر نداریم که چه می‌شود. در تیم ملی جو خوبی است. کامنت مردم را که می‌بینیم مثبت و تعریف و تمجید از کادرفنی است و خدا را شکر تا الان هم عملکردمان خوب بوده است.

بیرانوند در مورد اینکه دیدار با چین را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:

بازی این تیم را ندیدم و در رختکن متوجه پیروزی آنها مقابل تایلند شدم. الان باید برویم و به دوستان و فامیل تبریک و شاد باش بگوییم. از فردا باید به سمت شناخت چین برویم تا بازی خوبی انجام دهیم.

بیرانوند: اول قهرمانی، بعد از آن لژیونر شدن!

گلر تیم ملی در مورد اینکه یان راش برخی دروازه‌بانان را به چالش پرتاب دست او دعوت کرده است، اظهار داشت:

این مسئله بسیار جالب بود. در سایت‌های معتبری دیدم به این مسئله توجه کردند. البته می‌دانستم دروازه‌بانان این دعوت را نمی‌پذیرند اما برایم این مسئله باعث افتخار است. خدا این نعمت را به من داده و توانستم از آن بهترین استفاده را داشته باشم.

خیلی دوست دارم از این طریق یک پاس گل بدهم. در بازی با عراق بد زمانی این کار را انجام دادم و حریفان الان از این مسئله با خبر هستند و امروز علنا متوجه می‌شدم وقتی توپ را می‌گرفتم آنها هوشیار بودند. امروز یکبار توپ را پرتاب کردم که راهی اوت شد.

وی در مورد اینکه گاهی توپ را بالا می‌انداخت و با مشت می‌انداخت و با مشت به آن می زد، گفت: دوست دارم این کار را انجام دهم. یکبار گلر سوریه این کار را کرد که دیدم نوشتند رقیب بیرانوند هم پیدا شد. خیلی دوست دارم این حرکت را انجام دهم البته شرط انجام این کار این است که تیم 2-3 گل پیش باشد تا صاحب آن یقه‌ام را نگیرد! ( باخنده)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: اول قهرمانی، بعد از آن لژیونر شدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..