تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات یک مادر باردار در منطقه مرگ با کمک هلیکوپتر

مدرسی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان  کرمانشاه گفت: با اعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر انتقال یک مادر باردار با شرایط ویژه در منطقه صعب العبور کالگه مرز بین استان لرستان و کرمانشاه، با توجه به اینکه این روستا توسط رودخانه سیمره محصور شده و امکان اعزام زمینی به هیچ وجه وجود نداشت بلافاصله یک بالگرد به محل اعزام شد.
 
وی گفت: این ماموریت در شرایطی سخت برای تیم پروازی و پرسنل فوریت‌های پزشکی در هنگام فرود بالگرد انجام شد و خوشبختانه مادر باردار با شرایط مطلوب تحویل بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه شد.
 
 وی افزود: این سومین ماموریت بالگرد جهت انتقال مادران باردار در این منطقه است که با حضور به موقع نیروهای اورژانس هوایی و زحمات بی دریغ پرسنل هوانیروز از مرگ و میر آنان جلوگیری می‌شود.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات یک مادر باردار در منطقه مرگ با کمک هلیکوپتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..