تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های سری مس ایفکت در میان بازی‌های رایانه‌ای طرفداران خاص خودشان را دارند و برخی از گیمرها ترجیح می‌دهند هر کدام از این سری‌ها را که وارد بازار می‌شود، تجربه کنند؛ یکی از این بازی‌ها Mass Effect: Andromeda است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا اطلاعاتی را پیرامون آن در اختیار شما قرار دهد.

معرفی و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda +تصاویر

معرفی بازی Mass Effect: Andromeda

بازی Mass Effect: Andromeda داستان خوبی دارد و ماجرای آن به اندازه‌ی کافی جذاب هست که بتواند تا پایان شما را با خود همراه کند. همین طور با شخصیت‌های فراوان و دنیای به شدت پرداخته‌شده‌اش می‌توان گفت؛ هیچ بهانه‌ای برای خسته یا زده شدن از بازی ندارید.

بیشتر بخوانید: بازی های رایانه ای معضلی جدی برای کودکان ونوجوانان

شخصیت‌های بازی همگی به بهترین شکل ممکن پرداخته شده‌اند و هیچ یک در جذابیت و عمق کاستی خاصی ندارند. شخصیت اصلی جدید یعنی رایدر‌ها نیز با طراحی عالی‌شان و البته با به وجود آمدن احساس نزدیکی بیشتر با شخصیت اصلی می‌توانند جایگزین مناسبی برای شپرد باشند.

سه‌گانه‌ی اول مس افکت را می‌توان سردمدار بخش روایت داستان در دنیای بازی دانست اما مشکلات متعدد گرافیکی و انیمیشن‌ها در گفتگو‌های کاراکتر‌ها در اندرومدا حتی اجازه‌ی توجه به دیالوگ‌های بیشتر و عمیق‌تر این نسخه را نمی‌دهد. در اندرومدا اکنون چهار پاسخ متفاوت وجود دارد که شخصیت رایدر با توجه به تعداد استفاده از آن‌ها، شکل می‌گیرد. احساسی، منطقی، شوخ و جدی چهار حالت جدید در محاوره‌های مس‌افکت است.

این تغییر نسبت به Mass Effect ۳ کاملاً مثبت ارزیابی می‌شود و البته این موضوع تنها به واسطه‌ی دیالوگ‌های بسیار زیاد اندرومدا فراهم شده است. مشکل گرافیک مس افکت اندرومدا تنها به مکالمات کاراکتر‌ها محدود نیست. برخی مواقع شاهد باگ‌های عجیب و غریبی هستیم.

بیشتر بخوانید: در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای چه می گذرد؟

نحوه‌ی راه رفتن کاراکتر‌ها در برخی محیط‌ها، ظاهر شدن ناگهانی افراد و عدم وجود فیزیک برای برخی اشیا، یادآور تنها یک موضوع است. مراحل توسعه‌ی مس افکت اندرومدا هنوز به پایان نرسیده بوده و بایوور در انتشار آن اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. اندرومدا در بخش گرافیک به هیچ وجه نمره‌ی مطلوبی را دریافت نمی‌کند و پسرفت آشکاری نسبت به Mass Effect ۳ دارد.

با عبور از بخش گرافیک و انیمیشن‌ها، به گیم‌پلی اندرومدا می‌رسیم که با توجه به سبک نقش آفرینی بازی، مهم‌ترین المان آن به شمار می‌رود.

معرفی و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda +تصاویر

Andromeda بزرگ‌تر از کهکشان راه‌شیری طراحی شده و بایوور در همین راستا محیط‌های مختلفی را توسعه داده است. در توسعه‌ی محیط‌هایی متفاوت، انصافاً بایوور تلاش زیادی را به کار برده و شاهد بخش‌های متنوعی هستیم. صحرا‌های خشک با تشعشعات رادیو اکتیو، دنیای زیرزمینی وسیع، سیاره‌های سرد و مرده، فضا‌های سرسبز و کلونی مدرن بشریت تنها بخشی از محیط‌های طراحی شده در کهکشان اندرومدا هستند.

بیشتر بخوانید: کیان ایرانی، نخستین بازی رایانه‌ای مبتنی بر فرهنگ اسلامی

بایوور در این بخش تنوع خیلی خوبی را ایجاد کرده که برای اکتشاف کامل آن‌ها به چیزی بیش از ۱۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. نومد (Nomad) خودروی جدید سری مس‌افکت است که اکتشاف محیط‌های جدید را بسیار لذت‌بخش می‌کند. کنترل این خودروی سه محور بسیار خوب است و البته امکان سفارشی‌سازی و ارتقای آن مانند سایر بخش‌ها نیر در دسترس است.

آیتم‌ها و موارد متعددی در اندرومدا وجود دارد که برای پیشرفت سریع‌تر بازی و ارتقای درجه‌ی رایدر، می‌توانید آن‌ها را یافته و بدین وسیله مأموریت‌های جانبی جدیدی را باز کنید.

پازل‌ها و معما‌ها طبق روال آثار نقش‌آفرینی، در اندرومدا نیز وجود دارند.

///

بازی Mass Effect: Andromeda نقاط ضعف مختلفی دارد که به تجربه آن صدمه می‌زنند. با این حال افرادی که عاشق گشت و گذار در محیط‌های وسیع هستند، از تجربه بازی لذت خواهند برد و می‌توانند موارد مختلفی را با کاوش در جهان بازی به دست بیاورند. بازی جهان بزرگ و زیبایی دارد و سیستم مبارزه‌های آن هم با وجود قابلیت‌های مختلف، لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید: بازی های رایانه ای یکی از ابزار های قدرتمند غرب

Mass Effect: Andromeda از بخش چندنفره هم برخوردار است که با این که به هیچ وجه قابل مقایسه با بخش چندنفره‌ی بازی‌های مطرحی اعم از Call of Duty و Battlefield نیست اما می‌تواند برای مدت زیادی شما را سرگرم کند. در این بخش، گیمر‌ها در قالب گروه‌های چهارنفره در مقابل تعداد زیادی از دشمنان قرار می‌گیرند که طی موج‌های مختلف به گروه حمله می‌کنند.

معرفی و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda +تصاویر

اندرومدا نام بزرگی را به دوش می‌کشد که شرایط را برای آن بسیار سخت کرده است. بایوور پس از بازخورد منفی و اعتراض‌های گسترده‌ی مجلات بازی در خصوص فجایع انیمیشن‌ها و گرافیک بازی، به زودی بروزرسانی جدیدی برای حل مشکلات گرافیکی آن منتشر می‌کند. با توجه به این موضوع، اندرومدا به واسطه‌ی محیط‌های گسترده، مبارزات جذاب و پایان‌های متفاوت، به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی کاملاً خوب ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازی های رایانه ای چگونه به ما آموزش میدهند؟

اما نام مس افکت انتظارات زیادی را از اندرومدا به وجود آورده است. انتظاراتی که کوچک‌ترین مشکلات را هم به سرعت شناسایی کرده و آن را به نمره‌ی منفی بزرگی برای بازی تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..