تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن قابل توجه اتومبیل فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل فورد اکسپلورر پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اوور این شرکت به شمار می‎رود. از این رو فورد تمرکز ویژه‌ای برای ارائه جدید‌ترین تکنولوژی‌های در این مدل دارد. حال به تازگی نسل جدید فورد اکسپلورر در نمایشگاه بین‌المللی آمریکای شمالی معرفی شده است.
این خودرو که قرار است در ناوگان پلیس راه آمریکا نیز استفاده شود به خوبی ارتباط خود را با طراحی نسل قبلی اکسپلورر حفظ کرده است. شباهت‌ها آنقدر زیاد است که بدون دیدن نام خودرو متوجه می‎شوید که این همان فورد اکسپلورر است.

عمده تغییرات صورت گرفته در نمای ظاهری نسل جدید فورد اکسپلورر در جلو‌پنجره، گرافیک چراغ‌ها و خطوط بدنه اعمال شده است.
درحالی که نمای بیرونی خودرو تقریبا دست نخورده باقی مانده، در بخش داخلی شاهد تغییرات چشمگیری هستیم. تغییراتی که هم از لحاظ طراحی و بهبود کیفیت موارد بکار رفته در کابین و هم از نظر تکنولوژی روز استفاده شده کاملا ملموس است. هنوز اطلاعات کاملی از ریز امکانات موجود در کابین لوکس این خودرو منتشر نشده، اما فورد اعلام کرده که این مدل مجهز به سیستم تهویه دوگانه خودکار، دسترسی به اینترنت 4G، صفحه‌نمایش ۸ اینچی با قابلیت اتصال به Apple CarPlay و Android Auto و شماری دیگر از امکانات است. همچنین به صورت سفارشی صندلی برقی راننده با تنظیم ۱۰ حالته و سرنشین با تنظیم برقی ۴ حالته، صندلی و فرمان چرمی، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی رنگی پشت آمپر، دسترسی هوشمند به کابین خودرو و سیستم استارت دکمه‌ای نیز قابل سفارش است.

همچنین در نسخه Limited اکسپلورر به صورت استاندارد شامل امکاناتی همچون تودوزی با چرم طبیعی، نورپردازی داخلی، فرمان چرمی با گرم‌‎کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو و ردیف دوم، صندلی‌های ردیف سوم جمع شونده به صورت برقی، سیستم صوتی فوق حرفه‌ای بنگ اند اولفسن، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، صندلی ۱۰ حالته برقی سرنشین و دیگر امکانات می‌شود. اما گران‌قیمت‌ترین نسخه اکسپلورر Platinum نام دارد که علاوه بر امکانات قبلی داشبورد چرم‌دوزی شده، تریم داخلی چوب، چرم مرغوب صندلی‌ها و سقف شیشه‌ای دوگانه را شامل شده است. در کنار این امکانات، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی عمودی نیز برای کابین این خودرو قابل سفارش بوده که البته طراحی آن برای شباهت به تبلت‌های خانگی مورد انتقاد قرار گرفته است.

پیشرانه‌های درنظر گرفته شده برای اکسپلورر جدید طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. برای نسخه پایه یک نمونه اکوبوست ۲.۳ لیتری چهارسیلندر با توان تولید ۳۰۰ اسب‌بخار نیرو و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر استفاده شده که با اتصال به گیربکس کاملا جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک، توان تولیدی را به چرخ‌های عقب منتقل می‌‎کند. همچنین مشتریان می‎توانند نسخه چهار‌چرخ متحرک را نیز سفارش دهند که مجهز به سیستم مدیریت تقسیم نیرو در چهار فصل به همراه ۷ حالت متفاوت رانندگی است.

اگر مشتریان به دنبال پیشرانه نیرومند‌تری هستند نسخه ۳.۰ لیتری اکوبوست ۶ سیلندر V شکل با توان تولید ۳۶۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۱۴ نیوتن‌متر نیز قابل سفارش است. به وسیله این پیشرانه نیرومند و پلتفرم دیفرانسیل عقب خودرو، اکسپلورر جدید توانایی بکسل کردن ۲۵۴۰ کیلوگرم بار را داراست. همچنین فورد اعلام کرده که یک مدل هیبریدی با بهره‌‎گیری از پیشرانه ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر V شکل نیز همچون نمونه مورد استفاده برای ناوگان پلیس عرضه می‌شود. در مقابل بر اساس شایعات منتشر شده، امکان استفاده از یک موتور دو‌توربوی ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر V شکل با توان ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتن‌متر در نسخه اسپرت اکسپلورر وجود دارد.

فورد اطلاعات زیادی از پلتفرم جدید اکسپلورر ارائه نکرده، اما طبق اعلام این شرکت، وزن اکسپلورر جدید ۱۹۷۰ کیلوگرم بوده که حدود ۵۱ کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبل است. قیمت اکسپلورر جدید از ۳۲ هزار و ۷۶۵ دلار آغاز می‎شود که حدود ۴۰۰ دلار از نسل قبل ارزان‌تر است.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Ford Explorer 2020 را مشاهده می‌کنید.

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

رژیم لاغری برای فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر

بیشتر بخوانید: اولین وانت تمام الکترونیکی Rivian را ببینید +تصاویر

انتهای پیام/

فورد اکسپلورر 2020 معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن قابل توجه اتومبیل فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..