تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر یارانه شما قطع شده است اینجا کلیک کنید

خبرآنلاین نوشت: هنوز قطع یارانه ها به دلایل متعدد باعث نوشتن کامنت از سوی کاربران سرویس مشکلات مردم می شود.


کاربری به نام امید در این باره نوشته: سلام به تازگی پدر من فوت کرده است و یارانه ما قطع شده هست حالا میخواهیم یارانه بگیریم من و مادرم چطوری باید پیگیری کنیم لطفا از مسئولان بپرسید چیکار باید کنیم؟

اگر یارانه شما قطع شده است اینجا کلیک کنید
در این باره وزارت رفاه اعلام کرده است سامانه اعتراض به قطع یارانه نقدی دائمی شد و شهروندانی که یارانه آنها قطع شود می‌توانند به مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه به سایت www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.


وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند، بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 10 نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد ، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .


بر اساس این اطلاعیه، شهروندانی که یارانه آنها در ماه های اتی هم قطع شود می‌توانند به مدت 2 ماه پس از قطع یارانه به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. نکته مهم این است که فرآیند بررسی اعتراض ( از ثبت درخواست تا پاسخ ) کاملاً غیر حضوری صورت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر یارانه شما قطع شده است اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..