تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین یکتا: "گروه‌های جهادی"

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین یکتا عصر امروز در آیین رونمایی از «سامانه خوب باشیم» و تقدیر از تشکل‌های جهادی همکار کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور پرویز فتاح برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که رفقای جنگ مثل آقای فتاح، امروز توفیق خادمی به مردم را در تشکیلات منتسب به اسم امام (ره) دارند.

وی افزود: انقلاب را مردمی شروع کردیم اما امروز دولتی اداره می‌شود و کارها سخت شده و بودجه‌خور شده است؛ باید روزی بیاید که هر جا دولت بودجه کم آورد کمیته امداد به کمک مردم و مددجویان خود به دولت بودجه بدهد.

فرمانده قرارگاه امام‌ رضایی‌های کشور تصریح کرد: جنگ و صدام نتوانست ما را بکشد اما قصه‌ و غصه‌های مناطق محروم ما را دق می‌دهد؛ با سیستم دولتی هم نمی‌شود حل کرد و انگار باید این را هم بدهیم مردم حل کنند.

یکتا خطاب به فتاح گفت: در جنگ اجتماعی بزرگ و بسیار پیچیده‌ای که دشمن علیه انقلاب راه انداخته، می‌توانید روی این بچه‌ها حساب کنید و قطعا این یک راهبرد جدی در کمیته امداد می‌خواهد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مستقر، مستمر، حرفه‌ای و تخصصی زیاد نیست، گفت: کمیته امداد باید مرکز فرماندهی کنترل برای گروه‌های مردمی داشته باشد تا در آینده بهره‌وری و برکت آن را ببیند؛ همان‌طور که سپاه بسیج را راه‌اندازی کرد و امروز ثمرات آن دیده می‌شود.

فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور با تاکید بر اینکه باید به تکثیر گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های جهادی تخصصی اندیشید، اظهار کرد: خیلی از رفقای جهادی، این کار را برای دوران مجردی و دانشجویی می‌دانند.

یکتا با بیان اینکه رابطه گروه‌های جهادی را با مردم باید توسعه دهیم، گفت: اگر این کا را نکنیم، گروه‌های جدید با زیرساخت‌ها و گفتمان سلبریتی می‌آیند و کار را در اختیار می‌گیرند! نسل جدید حرف‌های نو از ما می‌خواهند و این کار گروه جهادی است؛ نتیجه رابطه با مردم تولید پول و نیروی انسانی می‌شود.

فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور اضافه کرد: قرار نیست همواره به مناطق محروم برویم و فقط سبد غذایی توزیع کنیم بلکه باید آنها را که ولی‌نعمتان نظام هستند، تقویت کنیم و به جایی برسیم که رهبران اجتماعی آینده از دل این مناطق باشد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک، هایتک‌ها کار می‌کنند و مشکلات با هایتک حل می‌شود، متذکر شد: منظور من از هایتک، پارک علم و فناوری نیست بلکه منظورم این است که یک استخوان غواص یا پیکر بدون سر شهید حججی می‌آید و یک کشور را به هم می‌ریزد.

یکتا با بیان اینکه باید به توحید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فکر کنیم، گفت: در شرایط فعلی، این عمل توحیدی است که ما را جلو می‌برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین یکتا: "گروه‌های جهادی" »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..