تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 2 هزار میلیارد از مالیات آستان قدس و ستاد اجرایی برای مدارس فرسوده

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مصوبه امروز کمیسیون تلفیق برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده اظهار کرد: در راستای تحقق ماده 78 قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)  مصوب سال 93 و در جهت اجرای اصل 30 قانون اساسی، آستان قدس رضوی، موسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای مواردی که به اذن ولی فقیه نیاز دارند، به واریز مالیات خود به خزانه به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال مکلف شدند و باید آن را به منظور توسعه عدالت آموزشی (نوسازی، مقاوم‌سازی و خرید تجهیزات برای مدارس روستایی و مناطق محروم ) در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش قرار دهند.

وی افزود:‌ پس از تهیه آئین‌نامه اجرایی که به تصویب هیئت وزیران می‌رسد این منبع درآمدی برای احداث، تکمیل و تجهیز مدارس با اولویت مناطق محروم کشور هزینه خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع اتفاق جدیدی است، گفت: سال 93 قانونی را نوشتیم که براساس قانون باید این اتفاق می‌افتاد اما از سال 93 تا به امروز قانون اجرا نشد و امسال این مسئله را در ریز بودجه سنواتی لحاظ کردیم تا الزام‌آور شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری تعیین کرد که یک میلیارد و 800 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مدارس، پروژه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی اختصاص یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 2 هزار میلیارد از مالیات آستان قدس و ستاد اجرایی برای مدارس فرسوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..