تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه غذای سنتی آش مصطفی اراک غذای محلی اراک

طرز تهیه غذای سنتی آش مصطفی اراک غذای محلی اراک

آش مصطفی اراک یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه محلی شهر اراک است که در منطقه فرمهین، غذاهای میهمانی بوده است و البته طعم خوبی هم دارد و طرز تهیه این آش سنتی را در بخش آشپزی تاپ ناز به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای آش مصطفی اراک نخود 100 گرم برنج 200 گرم برگ چغندر 500 گرم کشک 150 گرم پیاز داغ 2 قاشق غذاخوری نعنا خشک، زردچوبه 1 قاشق غذاخوری طرز تهیه آش مصطفی اراک

نخود را از شب قبل بخیسانید و با کمی آب روی حرارت قرار دهید.

بعد از یک ساعت، برنجی را که از قبل خیس کرده اید را اضافه کنید و بگذارید تا برنج خوب پخته و نرم شود.

سبزی برگ چغندر که بیشتر به صورت خشک استفاده می شود و خیسانده اید را به آش اضافه کنید.

وقتی که سبزی پخته شد، پیاز داغ را به آش اضافه کنید.

کمی روغن را در ظرفی بر روی حرارت قرار دهید، روغن که داغ شد 1 قاشق زردچوبه و سپس 1 قاشق نعنا خشک را درون روغن بریزید و از روی شعله بردارید و سریع به آش در حال جوش اضافه کنید این کار باعث می شود که آش شما طعم بی نظیری پیدا کند.

در آخر هم کمی نعنا داغ و پیاز داغ و کشک را بر روی آش بریزید و از میل کردن این آش محلی خوشمزه اراک لذت ببرید.

همچنین بخوانید : طرز تهیه آش رشته

 راه پولدار شدن در 1 هفته!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه غذای سنتی آش مصطفی اراک غذای محلی اراک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..