تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکار دیواندره‌ای عنوان قویترین مرد کورد کشور را بدست آورد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  مسابقات قویترین مردان کورد کشور تحت عنوان "به هیز‌ترین پیاوانی کورده واری" به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شعار "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" شامگاه روز جمعه ۲۸ دی ماه با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

در این مسابقات ۲۰ ورزشکار به نمایندگی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و کُرد‌های مقیم مرکز در شش گروه با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و نهایی برگزار شد که ورزشکاران در هر مرحله سه آیتم را پشت سر گذاشتند.
در مرحله مقدماتی ورزشکاران آیتم‌های حمل شاسی ۳۲۰ کیلوگرم، پرتاب کیسه ۱۰ هزار کیلویی و حمل کیسه‌های ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ کیلو گرم را انجام دادند.

در مرحله نیمه نهایی ورزشکاران آیتم‌های حمل اسکات تعادلی ۳۶۰ کیلوگرم، حمل صفحات وزنه ۷۵، ۱۰۰ و ۱۲۵ کیلوگرم و آیتم سه گانه شامل بلند کردن گوی ۱۶۰ کیلوگرم، حمل یک جفت چمدان ۳۰۰ کیلوگرم به متراژ هشت متر و بلند کردن کنده ۱۳۰ کیلوگرم از بخش‌های این آیتم بودند.

در بخش نهایی نیز ورزشکاران سه آیتم غلت لاستیک ۴۵۰ کیلوگرم، بلند کردن شاسی فلزی ۴۰۰ کیلوگرم و بلند کردن گوی‌های ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ کیلوگرم از آیتم‌های مرحله نهایی بودند.

در پایان رقابت‌ها نیز والی فلاحی از دیواندره مقام قهرمانی را کسب کرد، سیروان سلیمانی به نمایندگی از استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر دوم شد و زکریا قاسمی از دیواندره در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، این مسابقات با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و تصاویر ضبط شده آن در ایام الله دهه فجر از سیما مرکز کردستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکار دیواندره‌ای عنوان قویترین مرد کورد کشور را بدست آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..