تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران امن‌ترن نقطه جهان است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در جلسه نهایی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی که در دفتر نماینده، ولی فقیه در این شهر برگزار شد، خطاب به مدیرانی که در جلسه حضور نیافته بودند، گفت: این مدیران باید برای این جلسه بیشتر اهمیت قائل می‌شدند، خیلی از عذر‌ها واقعاً عذر نیست.

وی افزود: باید همه مسئولان استان بیش‌تر از گذشته به برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر جشن ۴۰ سالگی انقلاب در کردستان توجه داشته باشند چراکه خداوند به برکت این نظام مسئولیتی به هر کدام از ما سپرده و باید در راستای خدمت‌گزاری به مردم برداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، با مروری بر گوشه‌ای دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب در بسیاری از حوزه‌ها با مشکل مواجه بودیم و برخی از کشور‌های دینا و منطقه از کشور ما پیشرفته‌تر بودند، در حوزه پزشکی بسیاری از پزشکان را از پاکستان و بنگلادش می‌آوردیم، اما امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و جزو سه‌چهار کشور برتر و یا گاهاً در بسیاری از بخش‌ها رتبه نخست جهان هستیم.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب مغفول مانده و باید واقعیت‌ها برای مردم و جوانان جامعه بازگو شود، ادامه داد: اکنون بستر و زمینه برای اینکه انسان بخواهد از بعد معنوی و ارزش‌ها رشد کند، فراهم است و باید قدردان این شرایط باشیم و آن را حفظ کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: براساس احادیث، وقتیکه در رأس نظام جمهوری اسلامی فردی عالم، مدبر، وارسته، مقتدر و آگاه وجود دارد، مردم آن جامعه شانس بیشتری برای بهشتی شدن دارند، اما اگر آدم شیطانی و طاغوتی وجود داشته باشد، شانس بهشتی شدن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: همه ما باید به رهبر مقتدر نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم چراکه در این انقلاب دستورات و فرامین الهی پیش می‌رود در صورتیکه در دوران رژیم طاغوت افکار شیطانی پیش می‌رفت و از شاه تا رعیتش هیچ اختیار و قدرت دفاع از خانواده و ناموس خود را نداشتند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ایران امن‌ترن نقطه جهان است و هیچ‌کسی نمی‌تواند نگاه چپی به مملکت ما داشته باشد، گفت: این امنیت، آرامش و ثروت کنونی در کشور بسیار ارزشمند و بی‌نظیر است، اما متأسفانه برخی از مسئولان به برخی از ثروت‌های موجود توجه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان، از وضعیت اجتماعی مناسبی برخورداریم و چارچوب‌ها سرجای خود است، اما باید نگذاریم فرهنگ فاسد غربی در فرهنگ ما رسوخ کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی برای کشور داشته و حتی ثمرات آن به کشور‌های دیگر نیز رسیده است، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار جدی‌تر است و باید هوشیار باشیم و دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی می‌خواهد تمام دنیا را زیر سلطه خود در بیاورد و هر غلطی که بخواهد انجام بدهد، اما ملت ایران روزبه‌روز مقتدرتر در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و اجازه سوءاستفاده به آنان نخواهد داد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید به جوانان امید و روحیه به زندگی بدهیم و دسیسه‌های دشمنان و راهکاری مقابله برای آنان تبیین شود، افزود: انقلاب اسلامی با کفر جهانی در حال مبارزه است و آن‌ها را نابود می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال نیز ملت ایران و کردستانی‌های غیور همانند سالیان گذشته، در ۲۲ بهمن قدرت، حضور و وحدت خود را به‌صورت ویژه به نمایش بگذارند، تصریح کرد: باید کار‌ها و جشن‌های این ایام برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی و مجری برگزاری آن نیر مشخص شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: هر اداره‌ای برای خود می‌تواند به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنر و نمایشگاه‌های کوچک نصب و برپا کنند و در کل نیز نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در استان کردستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی با کفر جهانی در حال مبارزه است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران امن‌ترن نقطه جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..