تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری در تامین مالی خط اول مترو قم مشکلی ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار قم  با تاکید بر اینکه بر اساس قانون تامین مالی پروژه‌های ریلی شهر‌ها ۵۰ درصد بر عهده شهرداری و ۵۰ درصد بر عهده دولت است، گفت: در زمینه تامین مالی خط اول مترو ما از نظر منابع مالی مشکل عمده‌ای نداریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه مشکلات شهرداری با پیمانکار مترو بیشتر مباحث مربوط به قرارداد است، عنوان کرد: کل ساختار اجرایی پروژه‌های عمرانی در کشور مشکل ساز شده چراکه بیش از ۳ برابر افزایش قیمت داریم و بعضا در قرارداد‌ها پیش‌بینی لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با سهم ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت منتشر کرده است، اضافه کرد: این اعتبار در حال حاضر در حساب شهرداری برای تامین مالی خط اول مترو موجود است و خوشبختانه بر اساس اتفاق ویژه و خاص این شرایط محقق شده و از نظر منابع مالی پروژه دچار چالش ویژه نیست.

وی ادامه داد: خصوصا قرارداد مترو کاملا فیکس است و مبالغ ثابت بوده و قابل تغییر نیست و، چون افزایش قیمت شدیدی در کشور اتفاق افتاده مشکلاتی برای پیمانکار در تامین مالی به وجود آمده است.

انتهای پیام/ح

شهرداری هیچ مشکلی در تامین مالی خط اول مترو ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری در تامین مالی خط اول مترو قم مشکلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..