تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها بیمارستان شهرستان البرز تعطیل شد

ساعت: 13:41 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 شناسه خبر: 1450823

طبق آخرین اخبار رسیده بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز از فردا صبح بیماری پذیرش نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ تیرماه امسال به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شد که خبری مبنی بر تعطیلی بیمارستان رحیمیان شهر الوند از اوایل مردادماه شنیده شد و علت این تعطیلی عدم پرداخت مطالبات از سوی مراکز بیمه‌ای اعلام گردید. 


در این خبر آمده بود؛ براساس اخبار واصله متولیان بیمارستان رحیمیان الوند بنا دارند از ابتدای مردادماه از پذیرش بیمار خودداری کنند، در همان ایام با پیگیری فرمانداری شهرستان البرز و استانداری قزوین و پرداخت بخشی از معوقات توسط مراکز بیمه‌ای، از تعطیلی بیمارستان جلوگیری به عمل آمد، اما با وجود پرداخت بخشی از مطالبات این بیمارستان، مشکلات تنها بیمارستان این شهرستان حل نشد و امروز خبری مبنی بر تعطیلی بیمارستان رحیمیان منتشر شد. 

15سال است که از زمان تاسیس بیمارستان رحیمیان شهر الوند می‌گذرد و این بیمارستان خیریه تا به امروز با داشتن 50تخت و 10بخش تخصصی به ارائه خدمات به بیمارستان مشغول بوده، این بیمارستان 200پرسنل دارد و میانگین روزانه مراجعه‌کنندگان به تنها مرکز درمانی شهرستان الوند 1500نفر است.

دکتر ابوالفضل محمدزاده اولین گزینه‌ای بود که می‌توانست در این زمینه پاسخگوی اخبار منتشر شده درباره بیمارستان باشد.

مدیرعامل بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین خبر تعطیلی بیمارستان رحیمیان را تائید کرد و گفت این بیمارستان از صبح فردا(دوشنبه) ارائه خدماتی به بیماران نخواهد داشت.

گفتنی است؛ برخی منابع در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین علت این تعطیلی را مطالبات بیمه‌ای و نبود پزشک در بیمارستان عنوان می‌کنند.

طبق آخرین اخبار رسیده بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز از فردا صبح بیماری پذیرش نخواهد کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها بیمارستان شهرستان البرز تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..