تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود

ساعت: 17:30 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 شناسه خبر: 1450874

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان:

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود گفت: تاکنون ثبت 3 هزار و102 بار در انبارها به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسماعیل مسلمی امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز با اشاره به فعالیت سامانه جامع انبارها در استان زنجان اظهار کرد: اطلاعات انبارها بیش از یک سال است در این سامانه ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات بیشتر انبارهای استان در سامانه ثبت شده است گفت: در حال حاضر با استفاده از این سامانه به راحتی می‌توان متوجه شد که چه اندازه محموله از استان خارج و چه میزان بار به استان زنجان وارد شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به ثبت 3 هزار و102 بار در سامانه جامع انبارها خاطر نشان کرد: استان زنجان در زمینه ارسال بار استان زنجان به رتبه چهاردهم رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 953 مورد حواله از مبداء زنجان به سایر مقاصد بارگیری شده است، گفت: یک هزار و 294 بار نیز از سایر استان‌ها به سمت زنجان بارگیری شده است.

نوروزی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان نیز در این جلسه از تدوین سند راهبردی جدید در شورای مبارزه با قاچاق کالا در سطح کشور خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دام، پوشاک، کالاهای سلامت محور و لوازم خانگی به ترتیب از اولویت بیشتری در مبارزه با کالا برخوردار هستند و از استان‌ها درخواست دارند تا آن‌ها هم اولویت‌های مهم خودشان را احصا کنند.

علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه جامع بار از دو سال گذشته در استان زنجان راه اندازی شده است افزود: تا به امروز یک هزار و 400 بارنامه آنلاین از طریق آن صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار ارائه شده تنها 10 درصد جابه‌جایی‌ها از سامانه مربوط، بارنامه دریافت می‌کنند افزود: این آمار مربوط به اثاث‌کشی اشخاص حقیقی و تجهیزات کشاورزی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بارنامه‌های فاقد کد رهگیری جریمه می‌شوند گفت: در صورت ثبت نشدن کد پستی مبدا و مقصد در سامانه، کد رهگیری دریافت نشده و بر همین اساس بارنامه‌های فاقد کد رهگیری 500 هزار تومان به ازای هر بارنامه جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..