تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش تجلیل از آیت الله سید محمد حسینی زنجانی/ حوزه های علمیه نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند

ساعت: 11:11 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 شناسه خبر: 1450670

در دیدار مدیرحوزه های علمیه زنجان با مدیرکل صدا و سیما مطرح شد؛

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان گفت: همایش تجلیل از آیت الله سید محمد حسینی زنجانی به عنوان یکی از برنامه های حوزه های علمیه امسال برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،محسن لطیفی امروز در دیدار با مدیر حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه در فرهنگ سازی ،اظهار داشت: حوزه های علمیه یکی از مراکز مهم مولد فرهنگ در کشور بوده و همواره نقش موثری در هدایت افکار و فرهنگ ها در جامعه داشته و دارد.

وی افزود: به طوری که به یکی از نمونه های مهم و بارز آن شکل‌گیری و ظهور انقلاب اسلامی با خروش مردم و هدایت و رهبریت حوزه های علمیه و روحانیت یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های تاریخ را رقم زد.

این مسئول به لزوم تعامل و همکاری های بیش از پیش صدا و سیما با حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد و گفت: صدا و سیما یک دانشگاه فرهنگی و حوزه های علمیه نیز پشتوانه فکری موثر بر این رسانه بوده و این تعاملات قطعاً می‌تواند در افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مردم مفید باشد .

وی بر آمادگی صدا و سیما برای افزایش تعاملات فی مابین با حوزه‌های علمیه استان و همچنین پوشش کامل همایش تجلیل از اساتید حوزه علمیه استان در سال جاری تأکید کرد .

مدیر حوزه های علمیه استان نیز در این دیدار با قدردانی از توجه و اهتمام رسانه استانی به حوزه های فرهنگی و موضوعات دینی و مذهبی اظهار داشت: صدا و سیما در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و در این مسیر حوزه های علمیه قطعا می تواند با استفاده از نیروهای مستعد ، علما و روحانیون یاری‌گر رسانه ملی و استانی باشد.

حجت الاسلام بیات در ادامه به برگزاری همایش سالانه تجلیل از اساتید حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: هر سال همایشی برای تجلیل از خدمات، تلاش‌ها و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی اساتید پیشکسوت حوزه علمیه استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز قصد داریم از حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی قدردانی نماییم و در این راستا نیازمند همکاری و مساعدت صدا و سیمای استان برای برگزاری باشکوه این همایش می باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش تجلیل از آیت الله سید محمد حسینی زنجانی/ حوزه های علمیه نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..