تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ۲ واحد تزریقاتی غیرمجاز در امیرآباد بوکان به مراجع قضایی

ساعت: 14:06 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 شناسه خبر: 1450840

دو واحد تزریقاتی غیر مجاز در منطقه امیرآباد بوکان توسط شبکه بهداشت و درمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مدیر شبکه بهداشت و درمان از معرفی دو واحد تزریقاتی غیر مجاز در منطقه امیراباد خبر داد و افزوددر ادامه بازدیدهای کارشناسان معاونت نظارت بردرمان شبکه بهداشت ودرمان بوکان ، روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه دو واحد تزریقاتی غیر مجاز در منطقه امیراباد ضمن ضبط ۱۸ قلم از انواع اقلام داروی تزریقی هردو واحد به دلیل نداشتن مجوز فعالیت به مراجع قضایی مرتبط جهت طی مراحل قانونی ارجاع گردید.

وی تصریح کرد: واحد نظارت بردرمان شبکه بر اساس شکایت مستقیم همشهریان و خود نظارتی به‌صورت ادواری و مستمر برفعالیت مراکز درمانی خصوصی و عمومی نظارت می‌کنند.

عباسی در پایان از شهروندان درخواست کرد: جهت انجام امورات درمانی خود به مراکز مجاز دارای پروانه قانونی و دارای صلاحیت مراجعه و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه و متخلف مراتب را به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت بوکان با شماره تلفن ۴۶۲۷۴۸۸۸ اطلاع دهند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ مرکز غیر مجاز و متخلف از طرف شبکه بهداشت و درمان به مراکز قضایی و مراجع ذیربط جهت طی مراحل قانونی معرفی شده اند./

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ۲ واحد تزریقاتی غیرمجاز در امیرآباد بوکان به مراجع قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..