تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه انقلاب اسلامی در معنویت افزایی برای مردم بازگو شود

ساعت: 13:55 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 شناسه خبر: 1450830

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید در بیان دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، محور معنویت افزایی در میان عموم مردم و نیز تقویت روحیه مقاومت در میان کشورهای آزادی‌خواه برجسته و بازگویی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولین کارگروه‌های اجرایی ستاد در آذربایجان‌غربی که در ملس دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: مراسمات و برنامه‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با شکوه و عظمت هرچه بیشتر نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

وی، افزود: در میان تمام عملکردها و دستاوردهایی که در حوزه عمرانی و اقتصادی برای مردم بازگویی می‌شود، باید به حوزه دفاعی، امنیتی، مقاومت و نیز معنویت افزایی به عنوان اصل اساسی در انقلاب مردم ایران اسلامی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: هدف اصلی مردم از انقلاب اسلامی اصلاح نگاه و نیز تقویت معنویت در میان آحاد مختلف جامعه بود که امروز نیازمند توجه ویژه به آن و بیان این دستاوردها و اقدامات تاثیرگذار هستیم.

وی، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با تمام هجمه‌ها و حملات دشمن علیه خود، استوار و محکم ایستاده‌اند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. این بیان دستاوردها باعث می‌شود تا دلگرمی بیشتری در میان مردم ایجاد شود.

حجت الاسلام قریشی، توجه دادن جوانان و به خصوص قشر دانشگاهیان به دستاوردها در حوزه معنویت را لازمه دستیابی به موفقیت در برنامه‌های چهل سالگکی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اینکه در برنامه‌هایی نظیر شب قدر و دیگر مراسمات دانشگاهی جمعیتی غیرقابل باور حضور می‌یابند، این موضوع نیازمند بازگویی و بیان است تا دیگران نیز نسبت به این امر آگاه شده و به این ترتیب زمینه برای رشد معنویت و جایگاه اقتدار جامعه فراهم و هموار شود.

وی، همچنین تصریح کرد: تمام کشورها در سراسر جهان به سوی آزادگی گام برمی‌دارند و همه آن‌ها نیز این آزادگی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند. این موارد برای مردم نیازمند دانستن و اطلاع داشتن است که وظیفه دستگاه‌های مختلف باید همین موضوعات و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در زمینه‌های تاثیرگذاری جهانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در پایان با اشاره به بیان عملکردها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف و نیاز به این موضوع در دهه فجر، گفت: اصلی که نباید فراموش شود تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در زمینه‌های جهانی و بین المللی و در کنار این امر به جایگاه دستگاه‌ها و عملکرد حوزه‌های مختلف پرداخته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه انقلاب اسلامی در معنویت افزایی برای مردم بازگو شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..