تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Red Goddess Inner World برای PS4

بازی Red Goddess Inner World عنوانی در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی می باشد. داستان بازی Red Goddess Inner World در مورد الهه جوانی به نام Divine است که توسط ضمیر ناخودآگاه خود تسخیر شده است. چیزی ناشناخته او را می آزارد و ذهن و روحش را نابود می کند. برای رفع این مشکل ، او به ناخودآگاه خود وارد می شود و سیاره ای را در ذهن خود کشف می کند. او در این دنیای پر از درخت ، کوه و غار سفر می کند و از ارتباط حقیقی خود به آن جهان آگاه می شود و مهم تر از آن اینکه باهویت خود آشنا می شود. اما به زودی متوجه می شویم که این ماجراجویی بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می کردیم.

در مجموع ۳ شخصیت قابل بازی وجود دارد که هرکدام از آنها قدرت ها و مهارت های خاص خود را دارند . به عنوان مثال Divine که کارکتر اصلی به شمار می رود قابلیت پرش از موانع و جاهای مختلف را دارد با دیگران در تعامل و صحبت است و دارای قدرت حرکت اجسام به وسیله ی ذهن می باشد . کارکتر بعدی Mask می باشد شما به وسیله ی این کارکتر می توانید کمبوهای کشنده ی زیادی زده و بهترین فرد در ااستفاده از انواع کومبو در شرایط مختلف است . تمام کارکترهای Mask دیگر که پیرو شما هستند در هر لحظه از بازی و بر اساس موقعیت ها ممکن است بر ضد شما گردند . در طول بازی Red Goddess Inner World زره و مهارت های جدیدی را با رفتن به محیط های جدید و به دست آوردن تکه های باستانی باز کنید . شما همچنین می توانید از قدرت تسخیر ذهن بر روی دشمنان استفاده کرده و از آنها در مبارزه استفاده کنید .

Red Goddess Inner World PS4-Fugazi

Update v1.02; ID: CUSA-02746

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Red-Goddess-Inner-World

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 اسکرین-شات-بازی-Red-Goddess-Inner-World-PS4 info

Red Goddess is a 2.5D nonlinear side-scroller platformer with combat situations in an adventure to explore the inner-mind of a Young Goddess with the objective of remembering and recovering her own powers.

*Explore the mind of a young goddess.

*Fight against the “dark thoughts” and an invisible enemy “The Narrator”.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Red Goddess Inner World برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..