تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزاد فراهانی دوباره رئیس شد

نخستین جلسه‌ی هیات مدیره جدید انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، هیات مدیره جدید انجمن بازیگران خانه تئاتر با نخستین جلسه خود در ۲۹ دی ۹۷ کار خود را آغاز کرد.

در این جلسه بهزاد فراهانی به عنوان رئیس هیات مدیره و هوشمند هنرکار به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

 سمت بقیه اعضاء نیز در جلسات بعدی مشخص خواهد شد.

 هیات مدیره جدید انجمن بازیگران خانه تئاتر روز ۲۲ دی ماه با رای اعضاء در مجمع این انجمن انتخاب شدند؛ بهزاد فراهانی، هوشمند هنرکار، پرستو کرمی، بیژن افشار، بهرام سروری نژاد، سروش طاهری، فرزین محدث به عنوان اعضاء اصلی، مریم رحیمی، رویا بختیاری، علی یعقوب زاده به عنوان اعضاء علی البدل،کریم اکبری مبارکه و حامد آقایی به عنوان بازرسان اصلی و مسعود رحیم پور به عنوان بازرس علی البدل در هیئت مدیره جدید این انجمن حضور دارند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزاد فراهانی دوباره رئیس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..