تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادف

سلامت نیوز: رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کشور کشته می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت پلیس، سردار حمیدی افزود: برابر آمارها روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کل کشور کشته می شوند.

وی افزود: اقدامات پلیس به حد نهایی خود در کاهش تلفات تصادفات رسیده و با وضعیت فعلی اعتبارات، سفرها و و ... نمی‌توان بیش از این تصادفات رانندگی را کاهش داد.

بنابراعلام سایت راهور، وی تأکید کرد: اصلاح قوانین و افزایش بازدارندگی آنها، کاهش مصرف سوخت، استفاده از سامانه های جدید و اصلاح وضعیت راه و افزایش ایمنی خودروها از جمله ضروریات برای تداوم کاهش کشته های تصادفات رانندگی است که مسئولان باید در این خصوص فکری اساسی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..