تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی عربستان: هدف‌مان قهرمانی است

۸۲۲۲۴۶

۱۳ بازدید

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری قبل از بازی با ژاپن از بلندپروازی‌های خود گفت.

ایسنا: به نقل از اهداف‌، در حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا عربستان و ژاپن برابر هم قرار خواهند گرفت. خوان آنتونیو پیتسی سرمربی عربستان در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: بازی خیلی حساسی در پیش داریم. ژاپن تیم بزرگ و آماده‌ای است و در بازی‌های خود در این مرحله نیز قدرت خود را نشان داده ولی ما اهداف بزرگی در سر داریم و هدف ما هم این است که در پایان این دوره بتوانیم به قهرمانی در جام ملت‌ها برسیم. به همین خاطر برای کسب برد به میدان خواهیم رفت.

سرمربی عربستان: هدف‌مان قهرمانی است

او در ادامه گفت: همه منتظر این بازی هستند و بازیکنانم تمرینات خوبی قبل از این بازی داشتند و دو بازیکنی که مصدوم بودند نیز به شرایط بازی برگشتند. خوشبختانه مشکلی برای این دیدار نداریم و می‌توانیم با قدرت برابر حریف خودمان قرار گیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی عربستان: هدف‌مان قهرمانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..