تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسپولیس ستارۀ لیگ برتری را هوایی کرد!

هافبک جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات این تیم غیبت داشته است.

ورزش11 نوشت: تیم فوتبال فولاد خوزستان این روز‌ها اردوی آماده‌سازی خود را در جزیرۀ کیش پیگیری می‌کند.


سینا مریدی، هافبک جوان فولادی‌ها همراه این تیم به کیش سفر نکرده است. گفته می‌شود این بازیکن به دلیل امتحانات دانشگاه در بخشی از اردو حضور نداشته است، اما او حتی در دو بازی تدارکاتی تیمش هم غایب بود.

رسپولیس ستارۀ لیگ برتری را هوایی کرد!
برخی شنیده‌ها از علاقۀ این بازیکن برای حضور در پرسپولیس خبر می‌دهند و گفته می‌شود او از تیم قهر کرده تا مسئولان باشگاهش را مجاب به جدایی کند.

پرسپولیس چندی پیش پیشنهادی برای جذب این بازیکن به فولاد داده بود، اما فولادی‌ها اجازه جدایی به مریدی ندادند و در نهایت رقم زیادی را برای رضایتنامۀ او درخواست کردند تا این انتقال منتفی شود. آن طور که به نظر می‌رسد مریدی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان هوایی شده و باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسپولیس ستارۀ لیگ برتری را هوایی کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..