تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد صدور بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی توسط بیمه سامان

تعداد بیمه نامه های آتش سوزی واحدهای مسکونی صادره توسط شرکت بیمه سامان در سه فصل ابتدایی سال جاری 500درصد رشد داشته است.

به گزارش بورس نیوز، تعداد بیمه نامه های آتش سوزی واحدهای مسکونی صادره توسط شرکت بیمه سامان در سه فصل ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 500درصد رشد داشته است.

یکی از اهداف اصلی مدیریت بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان در سال جاری، تحت پوشش قرار دادن منازل مسکونی به منظور افزایش اعتماد و اطمینان خاطر مالکان آن ها بوده است.

براساس این گزارش، برنامه ریزی در این زمینه تا کنون به نتایج مطلوبی رسیده، به طوری که تا کنون برای بیش از 105 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بیمه نامه آتش سوزی بیمه سامان صادر شده است.

مدیریت بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان با شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و خدمت رسانی سریع در پرداخت خسارت، توانسته است در 9 ماه ابتدای سال جاری به رشد 80 درصدی حق بیمه دریافتی دست یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد صدور بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی توسط بیمه سامان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..